Saab 9-3 - 1
Saab 9-3 - 2
Saab 9-3 - 3
Saab 9-3 - 4
Saab 9-3 - 5
Saab 9-3 - 6
Saab 9-3 - 7
Saab 9-3 - 8
Saab 9-3 - 9
Saab 9-3 - 10
Saab 9-3 - 11
Saab 9-3 - 12
Saab 9-3 - 13
Saab 9-3 - 14
Saab 9-3 - 15
Saab 9-3 - 16
Saab 9-3 - 17
Saab 9-3 - 18
Saab 9-3 - 19
Saab 9-3 - 20
Saab 9-3 - 21
Saab 9-3 - 22
Saab 9-3 - 23
Saab 9-3 - 24
Saab 9-3 - 25
Saab 9-3 - 26
Saab 9-3 - 27
Saab 9-3 - 28
Saab 9-3 - 29
Saab 9-3 - 30
Saab 9-3 - 31
Saab 9-3 - 32
Saab 9-3 - 33
Saab 9-3 - 34
Saab 9-3 - 35
Saab 9-3 - 36
Saab 9-3 - 37
Saab 9-3 - 38
Saab 9-3 - 39
Saab 9-3 - 40

1 / 41

Saab 9-3 - 1
Saab 9-3 - 2
Saab 9-3 - 3
Saab 9-3 - 4
Saab 9-3 - 5
Saab 9-3 - 6
Saab 9-3 - 7
Saab 9-3 - 8
Saab 9-3 - 9
Saab 9-3 - 10
Saab 9-3 - 11
Saab 9-3 - 12
Saab 9-3 - 13
Saab 9-3 - 14
Saab 9-3 - 15
Saab 9-3 - 16
Saab 9-3 - 17
Saab 9-3 - 18
Saab 9-3 - 19
Saab 9-3 - 20
Saab 9-3 - 21
Saab 9-3 - 22
Saab 9-3 - 23
Saab 9-3 - 24
Saab 9-3 - 25
Saab 9-3 - 26
Saab 9-3 - 27
Saab 9-3 - 28
Saab 9-3 - 29
Saab 9-3 - 30
Saab 9-3 - 31
Saab 9-3 - 32
Saab 9-3 - 33
Saab 9-3 - 34
Saab 9-3 - 35
Saab 9-3 - 36
Saab 9-3 - 37
Saab 9-3 - 38
Saab 9-3 - 39
Saab 9-3 - 40

Najważniejsze

Przebieg

158 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

149 KM

Opis

Witam serdecznie

przegląd do 09 lipca 2025

oc do 21 lutego 2025


Auto ogarnięte w 100 %, dla kogoś kto nie ma czasu się zajmowac autem i chce mieć ciągłość serwisowania w aucie jest wszystko co trzeba łącznie z żarówkami kamizelką apteczką książką serwisową z rozpisanymi serwisami na kolejne lata !!!


Ogromny jeszcze dodatkowy plus SAABA to niesamowite bezpieczeństwo w aucie !!!! polecam MAMOM z dziećmi !!!


Sprowadzony z Niemiec w kwietniu tego roku. Od Jedynego właściciela od nowości w wieku 88 lat, który robił rocznie średnio ok 7400 km. Kupił sobie to auto w 2004 na okres emerytury w wieku 69 lat. Właściciel serwisował Saaba od samego początku do samego końca w serwisie SAAB-a do listopada 2021 do przebiegu 140544 km (są tuv y i checklisty z dużych serwisów). Następny czyli ostatni serwis zrobiłem Ja ok 2 miesiące temu przy przebiegu 145978 km(faktura, paragony...). Następny serwis przewidziany na ok 160 000 km i założyłem książkę serwisową z dokładnie zaplanowanymi trzema rodzajami serwisów na kolejne lata użytkowania. Ostatni DUŻY serwis w NIEMCZECH był robiony przy 126404 km. Przy 140544 km podczas serwisu olejowego wymieniany był również płyn chłodniczy.


Natomiast Serwis, który wykonałem w Polsce obejmował:

*profilaktycznie zrobiona płukanka silnika preparatem STP i wymieniony świeży olej w silniku wraz z filtrem oleju oraz nową uszczelką śruby spustowej oleju.

*nowe sprężyny zawieszenia z przodu

*od razu nowe łożyska amortyzatorów przednich

*filtr kabinowy od klimatyzacji wymieniony na węglowy

*filtr powietrza wzmocniony pod TURBO

*filtr paliwa świeży

*spinki mocowania pokrywy akumulatora(były pęknięte)

*spinki mocowania osłony plastikowej podszybia (jednej brakowało)

*mocowanie osłony aluminiowej tłumika

*nowe mocowanie przewodów paliwa (pękło plastikowe mocowanie)

*nowe żarówki halogeny H7

*nowe żarówki kierunkowskazów chromowane

*nowa żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej

*nowe tuleje stabilizatora


Ponad To:

*Auto jest profesjonalnie wyprane wyczyszczone łącznie z czyszczeniem skór !!!

*malowana prawa osłona lusterka w kolorze nadwozia

*komplet zapasowych żarówek do tego auta

*nowa gaśnica

*nowa apteczka

*nowa kamizelka

*do tego wszystkiego jest oryginalne nieużywane koło zapasowe wraz z fabrycznym zestawem do jego wymiany z fabrycznym trójkątem saaba i oryginalną matą SAABA (nie wiem do czego ma służyć).


Następnie Przy 152000 km zrobiłem:

*nowe łączniki stabilizatora przód

*Nowe klocki hamulcowe przód

*uszczelka vacum pompy

*geometria kół (zbieżność)



Następny serwis przy 160 000 km i powinien obejmować:

*wymiana oleju i filtra oleju (opcjonalnie profilaktycznie płukanka przy okazji)

*kontrola jakości oleju w automatycznej skrzyni biegów

*kontrola zbieżności kół

*wymiana paska wielorowkowego osprzętu

*lewe tylne drzwi punkcik rdzy dać do lakiernika- prawdopodobnie jakiś odprysk, który po latach niezabezpieczony zardzewiał.


Części są dostępne bez problemu allegro i hurtownie pełne są części zamiennych.


Od siebie:


Czuć w środku przestronność tego auta pomimo , że jest to sedan klasy średniej. Czuć też bardzo przyjemne w dotyku materiały i dobór kolorów w końcu to Szwedzkie auto klasy PREMIUM.

Konsola środkowa zwrócona jest w stronę kierowcy, stacyjka w… tunelu środkowym (za dźwignią zmiany biegów). prawie każdy kojarzy efektownie wysuwany uchwyt na napoje oraz przycisk uruchamiający funkcję Night Panel (gasną wszelkie podświetlenia deski rozdzielczej z wyjątkiem prędkościomierza).


Co lubię w tym aucie? Rewelacyjny płynny i szybki japoński AUTOMAT, legendarne solidne żeliwne silniki 2.0 Turbo. To tylko 150 koni, ale jeździ się rewelacyjnie, przyspiesza od razu od dołu !!! Kolejne zaskoczenie to zawieszenie zwłaszcza tylne, samochód zaskakująco dobrze trzyma się w zakrętach, wprowadzić auto w poślizg na zakrętach czy rondach jest prawie niemożliwe !!! No i mnie kupuje przyjemne eleganckie wnętrze z nietypowymi szwedzkimi akcentami. Przy tym wszystkim solidność mechaniczna i taniość w exploatacji, dodatkowo świetnie działająca klimatyzacja.


Przy tych wszystkich ogólnych zaletach Saaba 9-3 kupujesz wyjątkowo zadbany egzemplarz, serwisowany, w pełni wyposażony, wyprany, ogarnięty serwisowo, gotowy do jazdy, ubezpieczony. Nic nie musisz robić !


Spalanie, jeśli jeździsz spokojnie niczym się nie różni od tego samego auta bez turbo. będzie wyższe od auta bez turbo jeśli będziesz deptać. Trasa przy 120 km/h spali bardzo mało 8,5 l może mniej. JEśli dużo jeździsz można założyć instalację LPG. Koszt założenia LPG dziś to 2800-3100 - LOVATO lub AGC Zenith. Jeśli nie masz zaufanego Gazownika chętnie pomogę i odbierzesz auto już z założoną profesjonalnie instalacją lub po prostu po zakupie pomogę dogadać szczegóły. Dziś nowoczesne instalacje gazowe założone przez dobrego zaufanego fachowca w najmniejszym stopniu nie wpływają na trwałość silnika ani na jego moc !!!


Saaby to czołówka jeśli chodzi o BEZPIECZEŃSTWO !!!

w środku jest:

*10 poduszek Air BAG (w tym kurtyny i poduszki adaptacyjne,

Dodatkowo

*systemy bezpieczeństwa SAAB-a: TCS, ESP, EBD, MBA, CBC -systemy wspomagające hamowanie, mechaniczny asystent awaryjnego hamowania, kontrola hamulców w zakrętach itd.

*ISOFIX y

*zaawansowane pasy trzypunktowe z pirotechnicznymi napinaczami we wszystkich siedzeniach !

*aktywne zagłówki !!!

*w ogóle konstrukcja całego pojazdu wzmocniona m.in. zabezpieczająca przed bocznymi uderzeniami. (widać po drzwiach są grube i solidne)


Mam 7 letnią córeczkę i argument bezpieczeństwa jest nie do przecenienia, zrozumie ten kto też ma dzieci. Z tego względu polecam to auto szczególnie mamom.


Serdecznie zapraszam na obejrzenie.

Dzwoń proszę .

Piotrek

 

20 listopada 2024 18:13

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2003

Model pojazdu

9-3

Generacja

II (2003-2011)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16125

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store