Sprzedam samochód Saab 9-3 2.0T Aero, rok produkcji samochodu 2003. Samochód w moim posiadaniu od 2016 roku, samochód w 100% zgodny z numerem VIN więc jest to oryginalne Aero z dość bogatym wyposażeniem obejmującym min:
1. System audio Prestige 300 (fabrycznie 13 głośników i 2 wzmacniacze) + radio ICM3
2. Nawigacja + zmieniarka
3. 10x Airbag
4. Reflektory ksenonowe
5. Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa klimatronik
6. Skórzana tapicerka
7. Grzane fotele przednie
8. Czujniki parkowania tył
9. Czujnik deszczu
10. Skórzana tapicerka
11. Tempomat, ABS, ESP
12. Elektryczne szyby, lusterka
Samochód fabrycznie wyposażony w najwydajnieszy układ hamulcowy dostępny w tym modelu, duży zacisk na tarczy o średnicy 314mm (układ hamulcowy montowany tylko w wersji przedliftowej), turbosprężarkę Mitsubishi TD04L-14T oraz manualną 6 biegową skrzynię biegów.
Samochód zarejestrowany w polsce z ważną polisą OC i badaniem technicznym.
Najważniejsze wymiany eksploatacyjne wykonane w ostatnim czasie:
- 4x Nowe Świece NGK PFR6T-10G zamontowane we wrześniu tego roku
- 4x Nowe Cewki zapłonowe OE Saab (czarne Mitsubishi) zamontowane we wrześniu tego roku
- Tarcze, klocki i akumulator Bosch (zima ubiegłego roku)
- Zawór odmy + wszystkie niezbędne uszczelki, olej w skrzyni biegów GM
- Nowe Koło dwumasowe LUK F40 przy przebiegu 254tyś km
- Nowe Sprzęgło Saab 9-3 2.8T LUK (przenosi ponad 450nm) przy przebiegu 254tyś km
- Nowy Duży frontowy Intercooler do88 600x300x76 (najwydajniejszy na rynku IC do 9-3/9-5)
- Nowe Sprężyny zawieszenia Eibach Prokit -30mm wzmacniane (kupione w kwietniu tego roku od Eibach.pl)
- Kompletny rozrząd balansu INA wymieniony w październiku tego roku przy przebiegu 267tyś km
- Kompletny rozrząd główny Saab OE + pompa wody Hepu wymieniony w październiku tego roku przy przebiegu 267tyś km
- Wymieniony olej, filtry oraz płyn chłodniczy wymieniony w październiku tego roku przy przebiegu 267tyś km
Na wszystkie zakupione części posiadam stosowne rachunki i paragony.
Na aucie opony zimowe Nokian WR A3 w rozmiarze 225/45R17. Do samochodu dodaję również nowe opony letnie Falken Azenis FK520 225/45R17 (kupione w maju tego roku), na których przejechałem zaledwie ok. 2500km.
Samochód gotowy do jazdy, najważniejsze newralgiczne i najdroższe części zostały wymienione na nowe (części markowe, wymienione w ostatnim czasie, nie wyekspoaltowane). Rozrząd został wymieniony na oryginalnych blokadach Kent More EN-48368-001. Samochód w badzo fajnym stanie blacharskim, brak jakich kolwiek oznak korozji. Przednia dokładka wciąż oryginalna, fabryczna Aero (nie żaden laminat) w super stanie, nie połamana, nie porysowana. Jedynymi mankamentami są: gdzieniegdzie drobne rysy na lakierze, przetarcie na fotelu kierowcy wynikające z normalnej codziennej eksploatacji. Do odświeżenia klamki drzwi i trójkąty lusterek. Zamki drzwi losowo się zwieszają, czasami przerywa radio – są to standardowe bolączki tego modelu, które można wyeliminować, ja nauczyłem się z nimi funkcjonować. Nie działa wskaźnik paliwa (pokazuje rezerwę) – dlatego też sprzedaję auto z pełnym bakiem benzyny 98 i gazu LPG.
Od czasu kiedy posiadam auto tankuję je wyłącznie paliwem 98 + LPG.
Samochód posiada jeszcze oryginalny układ wydechowy ze sprawnym katalizatorem i pełną ekologią więc nie ma obaw o badania techniczne.
Sprzedawany przeze mnie egzemplarz jest moim zdaniem super bazą pod oryginalne 9-3 II Aero (których na rynku wtórnym jest coraz mniej) jak również, z uwagi na wymienione części (świeży i sprawny układ zapłonowy, zawór odmy, mocne sprzęgło, duży IC do88, nowy rozrząd czy sprężyny Eibach) pod projekt o większej mocy.
Zapraszam do oględzin.