Saab 9-3 SportKombi z 2007 roku, wersja "pół" liftowa (na szczęście w środku jest po zmianach - mi to znacznie bardziej odpowiada :-)
150 konne 1,9 - czyli najlepszy diesel jaki pojawił się w tej Sabinie.
Bardzo dobre wyposażenie - przyzwoite nawet na dzisiejsze czasy:
- czujnik deszczu,
- fotochromatyczne lusterka, składane elektrycznie, prawe lusterko z możliwością opuszczenia w celu pomocy przy parkowaniu,
- dotykowy ekran ,
- automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
- chłodzony przedni schowek,
- elektryczne fotele przednie z pamięcią ustawień (sparowane z lusterkami bocznymi),
- światła bi-xenon,
- fabryczny subwoofer.
Przegląd: 02.09.2025
Ubezpieczenie: 05.09.2025
Dwa komplety prawie nowych opon (wzmacniane – taki wymóg):
- zimowe: Kumho WinterCraft WP52 225/45 R17 94 V XL
- letnie: Nokian Tyres Powerproof 225/45 R17 94 Y XL
Olej Millers Oils Trident Professional C3 5w40 fully synthetic wymieniany co 10 tys. km.
256900 km - wymiana rozrządu z pompą wody, filtra powietrza, obu amortyzatorów przednich wraz ze sprężynami i poduszkami z łożyskami, paska wielokrokowego i koła pasowego wału.
258275 km - wymiana sprężyn tylnego zawieszenia, regeneracja pompy wspomagania.
264400 km - wymiana osłony przegubu lewy przód, zacisku hamulca lewy tył, silniczka wycieraczki tylnej (oryginał).
279 050 km - wymiana filtra powietrza, filtra paliwa, osłony wewnętrznej przegubu półosi prawej, klocków hamulcowych tył (Brembo), czyszczenie hamulców przód.
283 490 km - nowy przewód zaworu EGR (nowe śruby przy zaworze EGR), nabicie nowym czynnikiem chłodzącym klimatyzacji.
W tym roku byłem tym autem we Włoszech i w Bułgarii – jest naprawdę wygodne. Jeżdżę nim tylko w trasy, mam drugie do jazdy "na zakupy".
Jak na swój wiek samochód prezentuje się bardzo dobrze zarówno na zewnątrz, jaki i w środku.
Proszę o kontakt telefoniczny