Najważniejsze o aucie:
- auto pochodzi z polskiego salonu,
- moc podniesiona do 180KM,
- samochód fabrycznie bez DPF,
- EGR wyłączony,
- kolektor bez klap wirowych,
- samochód bez typowych dla tego modelu ognisk korozji (z tyłu wstawione reperaturki, przednie błotniki zakonserwowane),
- dodatkowe wyciszenie drzwi, podłogi oraz bagażnika,
- przednie reflektory oraz halogeny zabezpieczone folią ochronną,
- zamki w drzwiach przednich zregenerowane = rozwiązanie problemu z niedziałającymi zamkami - podmiana na inne daje tylko tymczasowe efekty,
- słychać łożysko alternatora - dorzucam do auta drugi, zamiennik AS-PL,
- turbina po regeneracji,
- samochód sprzedawany na felgach 16 calowych widocznych na większości zdjęć.
Samochód wykorzystywany we wszelakich trasach. Zwiedził z nami Szwecję (m. in. Trollhättan i fabrykę, w której powstał), Austrię, Danię, Czechy i Polskę - wzdłuż i wszerz :)
PON - PT proszę o kontakt po godzinie 17:00.