Witam.
Wystawiam na sprzedaż Saaba 9-3 2.8 V6 AERO XWD. Rocznik 2008. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce (jako osoba prywatna). Auto zakupiłem w lutym 2021r. Powód sprzedaży - przesiadka na coś mocniejszego (chociaż mocy mu definitywnie nie brakuje). Na wstępie zaznaczam, że samochód miał kolizje. Uderzenie w prawy bok, ale elementy konstrukcyjne, takie jak słupek B nie zostały naruszone, było to uderzenie z małą siłą. (był już w moich rękach). Został naprawiony w profesjonalnym warsztacie, na częściach możliwie jak najlepszej jakości (nowych oryginalnych części nie ma, czemu, to chyba tłumaczyć nie musze). Na miejscu mogę pokazać zdj po kolizji. AKTUALNIE auto jest w 100% sprawne, zdalne do jazdy i wygląda jak na zdj powyżej. Wedle mojej wiedzy samochód w Szwajcarii miał tylko 1 właściciela. Tam miał drobną szkodę parkingową (przedni zderzak). Kiedy go kupowałem nie był ani kręcony, ani bity. Nie miałem z nim żadnych większych problemów. Zdarzały się drobne naprawy, ale to jak w każdym aucie w takim wieku. Na tą chwile można wsiadać i jechać. Auto przeszło parę modyfikacji: zamontowany dedykowany stożek BSR z osłoną przeciwcieplną, rozpórka przednich kielichów ( od Górnego), zmodyfikowany układ hamulcowy, tj nawiercane sportowe tarcze hamulcowe przód, klasyczne sportowe tarcze tył, sportowe klocki przód i tył, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, zregenerowane i pomalowane zaciski, sportowe sprężyny Eibach (siedzi kapkę niżej niż seria i jest twardszy), posiadam (w cenie) dedykowany, pełny zestaw dokładek i splitterów od Maxton Design o wartości prawie 3000pln (zapakowane w folie i karton). Posiadam 2 komplety kół. Felgi 18' + opony letnie Pirelli P Zero SC, felgi 17' (oryginalne) + opony zimowe Continental WinterContact. Oba komplety opon oraz czarne felgi zakupiłem ja po nabyciu auta, także opony starczą jeszcze na długo. Auto jest w dobrym stanie. Posiada parę mankamentów ze względu na swój wiek, ale są to drobne sprawy. Odnośnie wyposażenia - wszystko działa bez zarzutu, jedynym wyjątkiem są drobne problemy z zamkiem centralnym w drzwiach kierowcy i pasażera za nim (zdarzy się, że nie reagują na sygnał z pilota). Auto ma zdrowe podwozie jak i karoserie - zero rdzy. Jest to prawie najbogatsza możliwa wersja wyposażenia. Brakuje jej jedynie szyberdachu. Jest to dosyć rzadka konfiguracja w połączeniu z najmocniejszym silnikiem V6, napędem XWD oraz automatyczną 6 BIEGOWĄ(!) skrzynią (oraz manetkami przy kierownicy). Silnik pracuje ładnie, nie bierze oleju (wymieniam go co 10tys km, leje Liqui Moly 5W50. Skrzynia jak na swój wiek ładnie i szybko zmienia biegi. Auto jest ogólnie dosyć zrywne i szybkie. Dzięki napędowi XWD, oponach Pirelli najwyższej klasy i dodanej rozpórce prowadzi się bardzo pewnie, jak przyklejone do asfaltu. Nigdy nie było upalane na torze. W środku nie było palone. Dużo mógłbym mówić o tym aucie, bo z bólem serca je wystawiam, także na wszystkie dodatkowe pytania odpowiem telefonicznie lub podczas ewentualnych oględzin. Cena do negocjacji na miejscu. Jazda próbna tylko jako pasażer (przez telefon wytłumaczę czemu). Auto do obejrzenia w Bydgoszczy. Koła zimowe, dokładki i wszystkie dokumenty znajdują się w Płocku. Po zakupie możemy się tam umówić na ich odbiór, bądź jeśli bardzo będzie zależeć to mogę je dostarczyć do Bydgoszczy w przeciągu paru dni.
Jednym zdaniem: "Wciska w fotel."