Witam, ten oto "gagatek" po blisko 2 latach w moim posiadaniu właśnie szuka nowego właściciela. Samochód sprowadzony z Belgii na przełomie 2021-2022 z przebiegiem ~ 255kkm aktualnie 292kkm i codziennie rośnie (Dojeżdżam nim do pracy). Posiada instalację lepszego podtlenku (czyt. LPG). Wszystkie szyby org, nigdy nie malowany (Zapraszam z czujnikiem lakieru). Kupiony przeze mnie 09.2023 w słabym stanie za 8tys ze świadomością iż sporo będę musiał w nim zrobić i faktycznie sporo tego wyszło (Faktury na 8.5k do wglądu, w samochód poszło ok 12k, niektóre rzeczy po prostu robiłem sam w garażu)
04.2024 wymieniony silnik na taki po ogarniętym rozrządzie z dobra kompresja. (Poprzedni silnik padł przez kierowcę śmieciarki, samochód stał zaparkowany na wstecznym, dostał lekko w tył i potoczył się do przodu przez co obróciło rozrząd ,który przy odpaleniu pękł. Nie opłacało się robić remontu tak też szukałem nowego silnika, koszt silnika + lawety + wymiana 7050zl)
Po zakupie zrobione zawieszenie:
- łączniki stabilizatora przód
- końcówka kierownicza
- gumy stabilizatora tył
- łączniki stabilizatora tył
- wahacze banany tył
- amortyzatory tył
- odboje pod sprężyny
- olej w skrzyni
- uszczelniacz wału
Koszt 2900zl
Kolejna sprawa po zakupie, ogarnięcie LPG
Na benzynie chodził pięknie, za to na gazie nim szarpało, do wymiany wtryski + nowa mapa gazu.
Koszt 1600zl
W ostatnim czasie ogarnięte zaciski tył które stały, wymienione tłoczki + wymiana termostatu.
Saab oryginalnie 150km, aktualnie po wgranej wersji Hirsch ma 195km.
Spalanie (Na LPG względem tankowania)
- Miasto 12.5
- Mieszane 10.5
- Trasa prędkości 120-140 8.5
(Nie jeżdżę bardzo powoli więc dałoby się te wyniki jeszcze poprawić, średni koszt przejechania 100km ok 36zl)
Z kolejnych +
- Turbo po regeneracji na co jest faktura + gwarancja
- W skrzyni zrobione sprzęgło obite kevlarem (Tak żeby już było na długo)
Samochód oczywiście nie jest pozbawiony wad, do ogarnięcia bądź nie (Bo samochód może dalej jeździć) zostało:
- Reduktor gazu, mam kupiony nowy, kwestia wymiany i zrobienia ponownej mapy gazu
- Elektryka, zamek PP czasem działa, czasem nie
- Czujnik deszczu, czasem działa, czasem nie
- Blacharka, rdzy brak, dosłownie brak, od spodu jak nowy, na zewnątrz jednak a to tutaj porysowany, a to od kamyczków, a to ktoś drzwiami na parkingu walnął. Samochód ma 22 lata, nie spodziewajmy się lalki szczególnie w tych pieniądzach. (Jeśli ktoś ma przyjechać i narzekać to szanujmy mój jak i swój czas, opis jest szczegółowy właśnie po to żeby każdy mógł się zastanowić)
Jeśli ktoś szuka lalki, niech jedzie do salonu bądź do Mirka Handlarza ,który powie "Panie, Niemiec płakał jak sprzedawał" a na końcu podsumuje "Gwarancja do bramy i się nie znamy"...
Tu jest pewność że samochód zrobi trasę 2250km (Bo taką trasę zrobił miesiąc temu w ciągu 4 dni)
Dodaje do niego też trochę zapasowych gratów czyt. Lampy tył, koła 16 cali z 3 letnimi oponami wielosezon, boczki drzwi czy rożne inne rzeczy np. Kierownica z wersji Aero.
Samochód znam bardzo dobrze, jest to mój czwarty Saab więc znam te samochody jak własną kieszeń. Ofert typu "Daje 5k i zabieram dzisiaj" nawet nie ma co wysyłać bo z automatu odrzucam.
Jest jeszcze pewnie sporo rzeczy o których zapomniałem powiedzieć za to postaram się wszystko uzupełnić przy oględzinach bądź rozmowie przez telefon. Samochód do obejrzenia w Warszawie, możliwość sprawdzenia na dowolnej stacji diagnostycznej.
Cena do ROZSĄDNEJ negocjacji