Samochód sprowadzony z Francji, gdzie miał jednego właściciela i był regularnie serwisowany w autoryzowanej stacji obsługi. Jestem drugim właścicielem samochodu od prawie 10 lat.
Saab jest bardzo zadbany i naprawiany wyłącznie w jednym warsztacie specjalizującym się w tej marce. Samochód podlegał systematycznym, corocznym przeglądom okresowym, podczas których silnik był zalewany syntetycznym olejem marki Motul.
Wraz z samochodem nabywca otrzyma pełną historię serwisową auta, tj. książkę serwisową z fakturami wskazującymi zakres wykonanych prac i przebieg, kartę pojazdu, dwa kluczyki, odpinany hak wykorzystywany przeze mnie do montażu platformy rowerowej oraz komplet kół zimowych na felgach stalowych z oryginalnymi kołpakami, a także dwa komplety dywaników.
Samochód jest bardzo dobrze utrzymany, z uszanowanym, pięknym wnętrzem, myty i czyszczony na myjni ręcznej i bezdotykowej, jednak na obu tylnych błotnikach, w okolicach nadkoli, występują charakterystyczne dla tego modelu w tych miejscach ogniska korozji.
Wyjątkowo bezpieczny, wygodny i rzadko spotykany samochód.
Przedstawiciel niestety nieistniejącej już od kilkunastu lat skandynawskiej marki (na szczęście to nie jedyny egzemplarz w moim posiadaniu).
W ostatnim czasie używany sporadycznie i wyłącznie przy dobrej pogodzie.