Sprzedam swojego prywatnego Saaba 900 II NG 2.3 benzyna z manualną skrzynią biegów. 2.3 benzyna, 1997 rok, 211 tys km.
Auto pedantycznie zadbane, garażowane, traktowane z największą uwagą i dbałością.
Kupiony przeze mnie 2 lata temu w Niemczech z silnikiem z obróconą panewką i kilkoma ogniskami rdzy w podłodze wokół odpływów technologicznych. Całe wnętrze zostało zdemontowane, dywan wyjęty do prania i by umożliwić wycięcie i zaspawanie ww. fragmentów podłogi.
Auto otrzymało nowy silnik, który przeszedł kapitalny remont (nowe panewki, pierścienie, regeneracja głowicy, nowy rozrząd, aparat zapłonowy, przewody wysokiego napięcia, WSZYSTKIE nowe uszczelki i uszczelniacze, nowe szpilki głowicy, kompletny nowy rozrząd na łańcuchu - wszystko nowe i zrobione od podstaw). Alternator po regeneracji, nowa chłodnica, nowy skraplacz klimatyzacji, nowe poduszki silnika, zrobiony ocynk elementów silnika.
Wszystko, ale to dosłownie wszystko, co wymagało uwagi / interwencji / wymiany - zostało zrobione. Zawieszenie, hamulce, wszystkie układy sprawne. Felgi aluminiowe po regeneracji i malowaniu proszkowym. Nowe amortyzatory i sprężyny Elibach, nowy akumulator, nowy tłumik końcowy. Dołożona w bagażniku fabryczna zmieniarka CD, wymieniona antena automatyczna. Kierownica na nowo obszyta skórą ze ściegiem "w jodełkę" jak w oryginale (coraz ciężej o taką usługę). Autentycznie wszystko, co niedomagało po zakupie, zostało wyprowadzone na prostą.
Na koniec, po upewnieniu się, że auto nie wymaga już ingerencji mechanicznych, trafiło w ręce firmy detailingowej, która najpierw usunęła wszystkie wgniotki, następnie przeprowadziła pełną korektę lakieru zakończoną położeniem 5-letniej powłoki ceramicznej na lakierze i felgach. Dach został wyczyszczony i zaimpregnowany.
Z ważniejszych el. wyposażenia: dach składany elektrycznie (w pełni sprawny), klimatyzacja automatyczna, antena automatyczna, centralny zamek, wszystkie szyby el. tylna szyba szklana i podgrzewana, el. lusterka.
Na wszystkie powyższe części / czynności posiadam dziesiątki zdjęć i faktur. Prowadzę też do auta w dedykowanej aplikacji skrupulatne zestawienie ponoszonych kosztów (co, gdzie, kiedy, za ile). Wszystko do wglądu potencjalnego nabywcy.
Kalkulując cenę auta, bardzo proszę o zwrócenie uwagi na zakres wykonanych prac i poniesionych wydatków oraz kapitalny stan, w jakim znajduje się pojazd. Naprawdę ciężko o tak zadbany egzemplarz, o ile nie jest to najlepiej zachowany Saab 900 II oferowany na sprzedaż.
Ogłoszenie grzecznościowe.