Auto sprowadzone z Niemiec. Jestem drugim właścicielem w kraju.
W skrzyni biegów po około 170tyś. rozwala się V bieg, który jest na górze skrzyni i ma niedostateczna smarowanie. Skrzynia naprawiona i poprawione smarowanie przez serwis naprawy skrzyń biegów. Od nich ta informacja. Miałem 2 Altea i w obydwu naprawiałem skrzynie, z tym że w pierwszej wymieniałem skrzynie bo się rozleciała a w drugiej przy pierwszych objawach dałem do serwisu i skończyło się na wymianie łożysk i poprawieniu smarowania.
Seat używany do dojazdu do pracy, dziennie 100 km, więc nie pałowany na krótkich dystansach.
Na bieżąco serwisowany i naprawiany.
-climatronik
-grzana przednia szyba
-lusterka sterowane elektrycznie
-szyby P i T sterowane elektrycznie
-czujniki cofania
-PLG, butla dat. prod. 2020
-Hak i LPG wbite w dowód.
-Opony wielosezonowe z 2024r.
Przedni lewy błotnik w innym kolorze bo w oryginalnym wypadły dziury przy progu i wymieniłem na oryginalny w kolorze jak widać.
Zrobione i wymienione:
-rozrząd, jest f-ra z serwisu
-czujnik wałka rozrządu
-katalizator
-akumulator z grudnia 2024, jest paragon z gwarancją
-Skrzynia biegów
-sprzęgło i docisk
-klocki P i T
-nowe tylne zaciski
-świece i przewody WN
Przegląd ważny do 10.02.2026, ubezpieczenie do kwietnia 2025