Dla osób niezorientowanych w handlu samochodami.
Pojazdy zarejestrowane z tablicą, z przeglądem, ubezpieczone OC to odrębna kategoria od stojących na placach sprowadzonych bez polskich dokumentów.
Wyszukiwanie ofert należy rozpocząć od zaznaczenia 1) ZAREJESTROWANY W PL 2) MA TABLICĘ REJESTRACYJNĄ 3) UBEZPIECZONY
Kolejnym kluczowym kryterium jest przebieg. Od tego należy rozpocząć wycenę ofert.
Z tysięcy ofert takich samochodów po wybraniu tych kryteriów zostaje KILKANAŚCIE bez wad prawnych potwierdzonych FORMALNIE.
Cena jest odpowiednia do stanu prawnego i technicznego.
Co do kosztów serwisowych.
Oferty przygotowanych samochodów po serwisie zawierają wypisane czynności i części wymienione. Bez takich info oferty bardzo często nie informują o wielu częściach które należy wymienić ażeby pojazd przeszedł przegląd.
Komisy mają obowiązek po 3 miesiącach rejestrować i ubezpieczać pojazdy. Proszę to sprawdzić. Indywidualne osoby po miesiącu.
Pojazd jest zarejestrowany w Polsce, posiada stałe tablice rejestracyjne i ważne ubezpieczenie OC i przegląd.
-Data pierwszej rejestracji 23.04.2007 roku. Data wyprodukowania 2005 rok. W Niemczech data produkcji nie jest datą pierwszej rejestracji.
Samochód w dniu zakupu miał ważny przegląd techniczny niemiecki HU/AU(10.2024) oraz aktualnie posiada ważny przegląd techniczny polski
- zestaw rozrządu wymieniony przy 116 tyś km (wpis w książkę serwisową)
- pasek klinowy wymieniony w 08.2024
- wymieniono zestaw sprzęgła firmy SACHS
- opony jesień zima głęboki bieżnik, tarcze, klocki 90%
Brak rdzy, inspekcja progów od wewnątrz (foto), karoseria ocynkowana, lakier metalik. Powierzchowne przytarcia parkingowe (foto, zabezpieczone antykorozyjnie plus zaprawka).
Silnik 1.4 MPI 75 Volkswagena. Stworzony do LPG
Silnik montowany przez grupę VolksWagena w:
Audi A2, Seat: Ibiza,Cordoba,Leon, Skoda Fabia, Skoda Octavia II, VW New Beetle, VW Golf V, VW Caddy
Silnik 1.4 MPI jest najlepszą konstrukcją do montażu LPG. Bardzo trwały, prosty, niewysilony, bezawaryjny, ekonomiczny. Pośredni wtrysk paliwa, hydrauliczna regulacja luzów zaworowych. (Silniki FSI z tego okresu są awaryjne, wysokie koszty naprawy)
Duży bagażnik 485 litrów bardzo wygodne przednie fotele (do 2 m wzrostu), regulacja wysokości. Bardzo zwrotny pojazd. Zawieszenie komfortowe.
Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu KC art.71 KC