Pierwszy właściciel w kraju (rejestracja w Polsce 2007), auto mechanicznie w stanie bardzo dobrym, blacha trochę pordzewiała w niektórych miejscach (progi). Przy 342.000km wymieniony olej + wszystkie filtry oraz końcówki drążków. Przy ok. 305.000km wymieniona turbina na nową.
Przez ostatnie lata służył jako samochód awaryjny, jeżdżący nie więcej niż 5.000km rocznie. Regularnie serwisowane. Nie kopci, nie bierze oleju, mechanicznie bez zarzutu natomiast lakierniczo już gorzej, ma sporo odprysków, jakiś obtarć, pajączki na tylnym zderzaku (puknięcie przez jadącego z tyłu), w środku stan średni - dzieci, wiek, jazda w mieście zrobiły swoje, to tu to tam brakuje jakiegoś plastiku lub gałki.
Nie brał nigdy udziału w poważnym zdarzeniu drogowym - od kiedy jest u mnie w rodzinie żaden element nie został ponownie polakierowany (oprócz regeneracji prógów kilka lat temu).
Obecnie brak emblematu/logo SEAT (literka S) na przodzie.
Pomimo że samochód pochodzi z Austrii można sobie jego historię przejrzeć na historiapojazdu.gov.pl
Zapraszam do oglądania.