Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 1
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 2
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 3
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 4
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 5
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 6
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 7
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 8
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 9
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 10
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 11
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 12
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 13

1 / 14

Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 1
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 2
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 3
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 4
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 5
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 6
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 7
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 8
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 9
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 10
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 11
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 12
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR Style - 13

Najważniejsze

Przebieg

270 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

143 KM

Opis

Cena 21.500 Umowa kupna-sprzedaży 2009rok, rejestracja 2010 2.0 TDI CAGA, 143 hp seryjnie podniesione na 171 jakieś 4 lata temu, jest wykres 270 tysięcy przebiegu Lakier perłowy LC9Z Jeden właściciel w dowodzie, w praktyce dwóch kierowców od nowości, auto z rąk prywatnych - jasne skórzane wnętrze z dekorami drewnianymi - bixenon skrętny ze spryskiwaczami lamp - tył lampy led dołożone, seryjnie były zwykle - zrobiony swap hamulców 320 przód, 288 tył ale niestety tarcze z przodu są krzywe i biją podczas hamowania - założone 10 tysięcy temu, źle poszło docieranie - korekta lakieru zrobiona rok temu CO BYŁO ROBIONE - rozrząd przy 210 tyś - wtryski przy 170tyś (auto do tego przebiegu jeździło po mieście, po zmianie właściciela kiedy dostałem auto od ojca zaczęło jeździć po autostradach i przez zmianę stylu jazdy umarły wtryski) od tego czasu żadnych problemów - nowa maglownica i pompa wspomagania z boscha zestaw za 8tys zł zalozony 10k km temu - świeże zawieszenie przód nie pamiętam przebiegu ale około 50 tysięcy temu wymieniane, tył nie wymieniane tylko górne wachacze reszta też nowa - czyszczone silniczki wycieraczek około rok temu bo umarły - dwumasa wymieniona przy około 240-250tys km - nowe hamulce z tyłu - sprężyny eibach z tyłu, nie obniżające tylko te komfortowe i na pewno coś jeszcze o czym zapomniałem, można pytać Generalnie wszystko co najgorsze z drogich wymian już zrobione za mojej kadencji CO TRZEBA ZROBIĆ - czasami turbo gwizda jak się jedzie trzecią/czwartą godzinę powyżej 150-160 autostrada także może się skończyć niedługo ale na razie daje rade :> - klima ma małą nieszczelność możliwe że trzeba uszczelnić i nabić, nigdy nie było to robione od nowości ale na ten moment działa bez zarzutów - trzecie światło stopu, nie pali się połowa ledów i ma trochę rdzy na około, złapało wody trzeba je osuszyć, robiłem to już z 5 lat temu ale to typowe dla tego modelu - tak jak wyżej wypada wymienić tarcze z przodu - połamany podłokietnik - nie otwiera się bagażnik, nie wiem o co chodzi nie sprawdzałem tego możliwe że wystarczy tylko wyczyścić styki, pracuje z pilota i od środka się otwiera jak wejdziemy przez kanapę - fotel kierowcy zaczyna się pruć BLACHARKA Jedyny element bez dodatkowej warstwy lakieru to dach, maska i klapa bagażnika -jedno przednie nadkole ma szpachle i jest pordzewiałe przy pierwszym lepszym dzwonie idzie do śmieci, drugie jest oki - to z typowych bolączek tego modelu -zderzak przedni jest klejony ale nic mu nie dolega Auto było naprawiane z AC zgodnie ze sztuką po każdej najmniejszej szkodzie blacharskiej żeby wyglądało zawsze idealnie, od nowości zdążyło się je porysować delikatnie z każdej strony dlatego wszystko na około będzie mieć dodatkowy lakier a góra czyli maska, dach i klapa jest w porządku Dla zainteresowanego mam zdjęcia w galerii z datami uszkodzeń i dokumenty z PZU zgłaszające szkody, nigdy nie było nic uszkodzone poza karoserią Bardzo wdzięczne auto, mój pierwszy samochód po zdaniu prawka w który włożyłem dużo serca ale też dużo przeżył Oleje wymieniane co 15 tysięcy od nowości, nie katowane na zimnym, nie używane jak jednorazówka do 2023 roku garażowane, ostatnie dwa lata stoi pod chmurką Nie mam nic do ukrycia, posłuży komuś bardzo długo tylko trzeba poprawić kosmetycznie trochę rzeczy, mechanicznie zdrowy jak byk Na codzień do obejrzenia w Krakowie lub po wcześniejszym umówieniu 21-400 Łuków, Lubelskie 

1 lutego 2025 18:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Seat

Model pojazdu

Exeo

Wersja

ST 2.0 TDI CR Style

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2009

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Krowodrza

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store