Auto w perfekcyjnym stanie, zakupione w Polskim salonie. Serwisowane w ASO w okresie gwarancji. Następnie w nieautoryzowanym serwisie Volvo. Garażowane przez cały rok w indywidualnym garażu. Jestem 3 właścicielem. Samochód używany sporadycznie ponieważ jest kolejnym autem w domu. Roczny przebieg poniżej 5000 km. Każdy dotychczasowy posiadacz był pasjonatem jeśli chodzi o pielęgnację i obsługę auta. Regularnie nakładany wosk Collinite odświeżany detailerami. Olej 5W30 wymieniany co 10-12 tys. kilometrów. Pierwszy właściciel niestety nie ustrzegł się zarysowania tylnego zderzaka, który został wymieniony na nowy w ASO.
W zeszłym roku, zaraz po zakupie auto otrzymało serwis olejowy wraz z wymianą filtrów oraz kompletem tarcz i klocków hamulcowych na przód i tył(zdjęcia rachunków na kwotę 2000 PLN w galerii). Dodatkowo zakupiłem nowe opony wielosezonowe 19' Hankook Kinergy 4S 2(za 2400 PLN).
Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Nie wymaga ingerencji mechanika, blacharza czy mechanika. Kolejna wymiana oleju za 4000 km. Wszystkie systemy w aucie są sprawne.
Ostatnio wymieniłem na oryginalne zapięcie pasa bezpieczeństwa. Dodatkowo wgrałem świeże mapy do nawigacji pokładowej.
Jest to bogata wersja wyposażenia. Świadomie szukałem auta z napędem jedynie na przód oraz ze skrzynią manualną. Takie połączenie nie drenuje kieszeni ze względu na niższe spalanie 2-3 litry/100km oraz bezawaryjność(w porównaniu do świetnego skądinąd DSG).
Samochód w żaden sposób nie był tuningowany. Posiada fabryczną moc. Fabrycznie również nie ma filtra GPF. Posiada jedynie małe wizualne dodatki w postaci emblematów oraz spliterów - przedniego oraz tylnego.
Zachęcam do zakupy wszystkie osoby zainteresowane zadbanym, bezwypadkowym autem z polskiego salonu, z niskim przebiegiem, które daje odrobinę frajdy w coraz bardziej nudnym świecie malutkich silników i elektryczności.
Pozdrawiam,
Maciej