Samochód w bardzo dobrym stanie.
Kupiony w polskim salonie, nigdy nie brał udziału w kolizji, oryginalny lakier, czysta historia.
Brak modyfikacji, dezaktywowany system Start-Stop.
Mocno doinwestowany (kompletny rozrząd, kompletne hamulce, kompletne sprzęgło i nowe opony 19 na lato).
Brak usterek, nie wymaga żadnych inwestycji.
Z ciekawszych elementów wyposażenia warto wymienić radar (tempomat aktywny), lampy LED przód (z asystentem świateł drogowych) i tył, szpera VAQ, adaptacyjne zawieszenie, dwa komplety kół (lato 19 Falken Azenis na felgach OEM, zima 17 GoodYear na felgach Borbet) i tapicerkę z alkantary.
Jeśli ktoś nie szuka/ zna dokładnie tego modelu to przekonujące mogą być następujące fakty.
Mamy tu najmocniejsze wydanie 2.0 TFSI (to co Golf R/ Audi S3 itp.) pozbawione wszystkich bolączek, najniższą wagę (około 1300 kg), aktywną blokadę dyferencjału (jak w Golf GTI Performance) i ogromny potencjał na modyfikacje (stage 1 ~360 KM, stage 2 ~390 KM).