Bezkolizyjny, salon PL, b. zadbany i użytkowany bardzo spokojnie, szybciej jedynie na autostradach. Jest piękny i cały czas cieszy oko i daje wyjątkowe doznania. Piękny samochód w pięknym stanie. Żaden element nie był powtórnie malowany. Idealny stan, z folią PPF na przodzie i innych miejscach oraz w środku na piano black. Auto wyposażone w system Beats Audio.
SEAT LEON CUPRA ST 300, 4drive DSG. odebrany z PL salonu 28.10. 2019 roku, kupiony przeze mnie w 2023 roku w idealnym stanie, z oryginalną powłoką lakierniczą, co zostało wpisane do umowy kupna i w takim stanie utrzymany do dnia dzisiejszego. Poprzedni właściciel odkupił go od swojego przyjaciela i posiadał go raptem tylko kilka miesięcy prawie nie jeżdżąc z uwagi na swoją pracę w ciągłych delegacjach.
Auto ma więc pełną dokumentację serwisową, od 1. Przeglądu aż do ostatniego. Wymiana oleju co kilka tys km w sumie 8 zmian oleju w silniku.
Olej w silniku świeży, wymieniony razem z filtrami.
1. wymiana oleju Castrol Edge Proffes 5w30 w ASO przy 1089 km, 2. po 4.596 km taki sam, 3. po 12.624 km, też 5w30 /castrol Edge, 4. po 21.275 km też ten sam, 5. po 28.508 km w ASO nie podano, razem z olejem w skrzyni, km, nie podano, 7. 45.390 km Motul 0w30, 8. 53.143km Motul 0w30, Wszystkie wymiany w ASO.
Widać więc, że auto miało zawsze świeży olej co dowodzi, że było dbane cały czas.
Olej w skrzyni biegów wymieniony po 28.508 km - nie ma więc potrzeby wymieniania go przez najbliższe 30 tys. km.
Nowe klocki przód, a tył: nowe klocki i tarcze i zaciski wymienione na gwarancji.
Folia PPF, za mojej kadencji już (ponad 3 tys. zł), położona na masce, reflektorach, zderzaku przednim, częściowo na tylnym (przy klapie bagażnika), we wnękach klamek, na krawędziach drzwi, oraz tylnych lampach. Folia jest na wszystkich piano Blackach, a więc na zewnątrz na słupkach drzwiowych, we wnętrzu na ekranach i czarnych elementach piano Black na tunelu środkowym. Lampy z przodu i z tyłu z okazji oklejenia folią lekko przyciemnione. Całość wygląda fantastycznie . Na reszcie nadwozia położona była ceramika, za poprzedniego właściciela. Samochód b. zadbany, dopieszczany, regularnie woskowany najlepszym woskiem Meguiar’s.
Samochód garażowany.
Aby podkreślić wyjątkowość tego modelu i walory trakcyjne mój syn sprezentował mi spliter pod przednim zderzakiem, dyfuzor pod tylnym zderzakiem ( oryginalny oczywiście posiadam - jest w garażu) oraz dołożona lotka na tylnym spojlerze, wszystko firmy Maxton za ok. 3 tys. zł.
Mimo sportowego wyglądu i charakteru samochód używany spokojnie i bez szaleństw, z racji mojego wieku już niestety średniego, choć oczywiście umiem docenić jego wyjątkowe walory i osiągi. Żwawy samochód o fenomenalnych właściwościach i osiągach. Sama świadomość tego co to potrafi i co sobą reprezentuje i na jakim jest miejscu w motoryzacyjnym świecie ten model - jest niezwykle przyjemna.
Auto przez cały okres użytkowania jest garażowane, a ok. 90% obecnego przebiegu zostało zrobione na A1. Auto doskonale się prowadzi, a biorąc pod uwagę jego moc i bagażnik, sprawdzi się dla zdecydowanej większości.
Silnikowo i zawieszeniowo i wydechowo nic nie dłubane, wg mnie i tak wszystko jest wystarczająco dobre.
Nie wystawiam faktury VAT, ale mogą Państwo wprowadzić auto do ewidencji środków trwałych oraz poddać go amortyzacji. Trzeba mieć jednak na uwadze, że odliczanie Vatu, przy sprzedaży ma też przykre konsekwencje. Przy zakupie odlicza się połowę Vatu a przy sprzedaży odprowadza się całość. Cena do niewielkiej negocjacji. inewi.pl/Blog/zakup-samochodu-na-firme-od-osoby-prywatnej--jakie-sa-koszty-wprowadzenia-auta-do-firmy
Na koniec kilka informacji i odpowiedzi na najczęstsze pytania: - tak, ma fabryczne 300 KM i napęd 4x4; - jest bezwypadkowy, nigdy nie brał udziału w kolizjach czy innych zdarzeniach drogowych, na zdjęciach jest jego obecny stan; - przebieg jest aktualny i oryginalny, potwierdzony przez b. szczegółową historią w ASO, samochód do końca aukcji będzie częściej "odpoczywał" w garażu;
- tak posiada DCC, kamerę cofania, Nawigacja nowa i aktualna na sezon 2024/2025 z fotoradarami, wycieraczki oryginalne materiałowe.
- pojazd nie był "upalany", nie brał udziału w wyścigach, w transporcie ciężkim czy budowlanym, nie holował (nie, nie ma haka), nie był pożyczany, miał kierowcę w średnim wieku (choć sam w to jeszcze nie wierzy); - Cupra pali tyle na ile jej pozwolisz, przy delikatnym użytkowaniu 7,7 l/100km nie będzie rekordem oszczędności. Na mieście przy normalnej jeździe bez szaleństw i bez ciągnięcia się wolno ok. 11l. Na trasie bez problemu 10 l przy dynamicznej jeździe.
-nie pożyczę Ci samochodu do testów i przejażdżki, a faktycznie zainteresowanym obwiozę wg ich wytycznych i oczekiwań; - jeśli masz pytania dotyczące codziennego użytkowania dzwoń śmiało do mnie,
Auto sprzedaję na kołach z założonymi już oponami zimowymi na bardzo ładnych, antracytowych alufelgach.
Raptem kilka dni temu skończyła się gwarancja, cały czas serwis ASO, Nic tylko jeździć i cieszyć się jazdą, która daje mnóstwo frajdy. Sprzedaję bo kupiłem nowy.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.