Cześć, z bólem sprzedaje swoje mini oczko w głowie-T7ADHD
W 2019 sprowadzony ze Szwajcarii. Jestem trzecim właścicielem samochodu, symboliczne 120 tysięcy przebiegu. Cupra zawsze stała w garażu, nigdy "pod chmurką", utrzymywana w stanie pedantycznym jeśli chodzi o czystość, świeżo po sprzątaniu w studiu detailingowym co widać po wnętrzu, brak przetarć czy dziur na fotelach, świeżo zabezpieczona 3/4 miesięcznym woskiem z SOFTA. W samochodzie wymieniłem sporo rzeczy które się do tego kwalifikowały, bo nie planowałem go tak szybko sprzedawać.
Wszystko na bieżąco, bez oszczędzania.
-Świece przy przebiegu około 110 tysięcy
-Filtr paliwa również przy 110 tysiącach
-2x cewka zapłonowa
-Nowe wtryski wraz z uszczelkami (mechanik zakwalifikował je jako do wymiany, i to zrobił)
-Pompa wysokiego ciśnienia (lekkie zapocenie)
-Popychacz pompy wysokiego ciśnienia
-Zawór EVAP/N80
-Nowa odma wraz z wężami
-Łożyska wraz z piastami przód
-Półoś wraz z dwoma przegubami lewa
-Klocki hamulcowe BREMBO
-Własnoręcznie wykonana twarda podłoga bagażnika.
Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem.
Cupra posiada szyberdach, sprawną klime, przyciemnione szyby tył, bixenon, doświetlanie zakrętów, test zegarów. W samochodzie został zrobiony soft przez poprzedniego właściciela na okolice 280/290 koni oraz pops&bangs, cupra brzmi przyjemnie, nie jest męcząca, posiada końcowy tłumik, poprzedni właściciel założył również LPG KME, ja przejechałem na niej może z 50km, decyzje o zdjęciu lub zostawieniu oddaje przyszłemu właścicielowi. Cupra jest naprawdę żwawym i agresywnym samochodem, który potrafi zaskoczyć:) Interwały olejowe u mnie i u poprzedniego właściciela co 8/9 tysięcy kilometrów, jeździ tylko na Ravenolu 5w40 co wymianę płukanka ARCHOIL. Cupre sprzedaje z felgami 17' z zimowymi oponami(ostatnie zdjęcie)
Po uzgodnieniu z kupującym mogę dorzucić praktycznie nowe AEZ 18', z nowymi oponami DUNLOP Sportmaxx RT2.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem:)