Witam :)
Seat jest w moim posiadaniu od 2 lat, przez ten okres dzielnie służył mi jako mój daily car, daily dosłownie, bo jeździłem nim praktycznie wszędzie, gdzie tylko mogłem, bo sprawiał i sprawia mi nadal niesamowitą frajdę, ale do rzeczy :).
Samochód kupiłem w 2023 roku z przebiegiem 224 000 km, obecnie przejechane ma 268 400 km i przebieg będzie nadal rósł. Wiem, jest to sporo jak na polskie realia, ale samochód przez te 44 tysiące km nie zawiódł mnie ani razu i nie zawiedzie kolejnego właściciela, jeśli będzie odpowiednio o niego dbał. Auto pochodzi z polskiego salonu, jestem jego czwartym właścicielem.
Co do historii serwisowej wymienię tylko najważniejsze elementy jakie zostały wykonane za czasu mojej eksploatacji, mam stosik faktur, paragonów oraz wpisy w książce serwisowej do wglądu:
- Wymiana tarcz i klocków na przedniej osi: 266 274km
- Ostatnia wymiana oleju: 262 484 km, olej Millers 5w40 C3 EE Performance (wymiany co 10 000 km)
- Wymiana amortyzatorów DCC (używane z przebiegiem 20 000km): nie pamiętam przebiegu i zgubiłem paragon, ale coś koło 250 000 km :D
- Wymiana rozrządu, oleju DSG, oleju w dyferencjale, świec zapłonowych: 239 891 km
Auto stoi na felgach Turismo GTS 19'', mam też drugi komplet zimowy na oryginalnych czarnych felgach cupry 19'', które dorzucam w cenie zakupu :). Założone też są sprężyny obniżające H&R, oryginalne dorzucam z autem. Oczywiście pakiecik Maxtona musi być :D, splitter, dokładka lotki no i nieszczęsny dyfuzor :( czemu nieszczęsny? Połamał się po wessaniu ptaszka pod samochód i uderzeniu od wewnętrznej strony dyfuzora, już nie chciało mi się tego kupować i wymieniać, będzie pole do negocjacji :D.
Jeśli chodzi o stan mechaniczny to wszystko działa bez zarzutów. Silnik zasysa sobie od 0,7 do 1,0 litra oleju od wymiany do wymiany (czyli co 10k km), w zależności od tego jak bardzo dynamicznie było jeżdżone, wg mnie jest to nadal w normie, trzeba to po prostu kontrolować (jeździć obserwować :D).
Stan wizualny ogólnie oceniam na dobry, no auto ma już 10 lat i trochę km na karku i jest używane codziennie na mieście i sporadycznie na trasach więc ślady są. O dyfuzorze już wspomniałem (fotka), na masce i zderzaku są widoczne odpryski, na lewym tylnym błotniku jest rysa, spora :( (zdjęcie), na prawych dolnych drzwiach jest ślad po wyciąganiu wgniotki po spotkaniu z pieskiem (zdjęcie)(nic mu się nie stało). Jest jeszcze parę wizualnych mankamentów, ale to zapraszam na oględziny, wszystko pokażę :).
Co do wyposażenia no to mamy te "kultowe" fotele kubełkowe, niestety trochę uszkodzone (zdjęcie) ze względu na przebieg, ale praktycznie tak już wyglądały, jak ja kupowałem to auto. Jest SEAT SOUND, koło dojazdowe z subwooferem w bagażniku, isofix, szyberdach, full led przód-tył, czujniki parkowania przód-tył, line assist, czujnik deszczu i zmierzchu.
Samochód sprawia niesamowitą frajdę z jazdy, ale muszę niestety przesiąść się na coś oszczędniejszego i bardziej miejskiego, nie mam też tyle czasu ile chciałbym mieć i móc go poświecić aby dopieszczać to auto. Realne spalanie w cyklu mieszanym to 10-12 L/100km. Ostatnio próbowałem bawić się w eco driving (bez start/stop'u) i udawało się dojeżdżać do pracy ze spalaniem 8,5 (raczej miasto), a na eSce jadąc 120 km/h da się oscylować w granicach 7,5-8,5 L/100km, ale to męczące w tym samochodzie :D.
Cena jest jak najbardziej do negocjacji przy samochodzie, odpowiadam na SMSy, telefony odbieram jak dam radę, jak nie to oddzwaniam :). W razie pytań śmiało, zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam i zachęcam do obejrzenia na żywo i przejechania się :)