Witam,
Mam do sprzedania swój samochód który kupiłem końcem roku 2017. Kupiony został w salonie samochodów używanych w Warszawie Carsed przy salonie Seata na Łopuszańskiej.
Samochód z Polski z historią serwisową ASO przez pierwsze 3 lata, później u mnie.
Jedna drobna szkoda na tyle auta robiona z ubezpieczenia przez ASO (ostatnia fotka z wpisu).
Auto zadbane, wszystko robione na bieżąco tzn. oleje (Motul), filtry, olej w skrzyni biegów, rozrząd - przeze mnie 2 razy. Pierwszy po zakupie, a drugi przy 228 tyś. to przy okazji jedynego grubszego remontu w aucie - była robiona uszczelka pod głowicą, a że już był dostęp do wszystkiego, to rozrząd przy okazji wymieniłem.
Z autem nic się nie działo, usterki usuwane od razu. Leon nigdy nie zawiódł. DSG bez tematów - co 60 tyś wymieniany olej.
Przed zimą wymieniony akumulator jeszcze z oryginalnego, który miał miał 7 lat. (Nie używam systemu start-stop, pierwsza rzecz, którą wyłączam po odpaleniu silnika).
W zeszłym roku Leon przeszedł poprawki blacharsko-lakiernicze. Odpryski na masce od kamieni, na krawędzi przedniej szyby z dachem powodowały, że chciała się pojawiać rdza. dodatkowo nadkola i przy progach były oznaki korozji. zostało to wyremontowane w zeszłym roku w okresie letnim. Posiadam zdjęcia sprzed naprawy i kilka w trakcie, które podesłał lakiernik. Dodatkowo przy okazji dolna listwa przy przednim zderzaku pomalowana na czarno, przez co auto znacznie lepiej się prezentuje.
Zapraszam z czujnikiem lakieru, który wykaże jedynie dodatkową warstwę lakieru na wspomnianych elementach. Nie ma żadnej szpachli itd. Samochód jest pewny i bezwypadkowy.
Robię teraz małe przebiegi, od czasu przeprowadzki to jest 7-8 tyś. rocznie i diesel nie za bardzo potrzebny, dlatego w końcu, po kilku latach zdecydowałem się na sprzedaż.
Spalanie na trasie poniżej 6, w mieście 8l/100km. A przy tym auto bardzo dynamiczne , w połączeniu z dsg duża przyjemność z jazdy.
Leon nie ma chipa moc orginalna, dla cielawosci byl hamowany kilka lat temu, wyszlo 190 koni. Wykres oczywiscie posiadam.
Wyposażenie, poza oczywistymi typu klimatyzacja, czy abs to:
Reflektory LED przód i tył, automatyczne,
aktywny tempomat - z radarem, sam hamuje i przyśpiesza przed samochodem z przodu,
asystent linii - utrzymuje samochód na swoim pasie - auto samo skręca,
brake assist - wspomaganie hamowania
seat sound 10 głośników z subwooferem w bagażniku,
oryginalne felgi 18'' w stanie bardzo dobrym
kontrola trakcji
4 tryby jazdy
dyskretne podświetlenie wnętrza led
dach panoramiczny, otwierany
Więcej zdjęć otomoto