Sprzedam moją Skodę Fabię I generacji, Combi, z silnikiem benzynowym 1.4 mpi, 8V, 68hp.
Najlepszy, przedliftowy model z 2002r. Bardzo niski przebieg w większości autostradowy, jedyne 108 tyś.km., w oryginalnym metalik lakierze, bez rdzy i odrobiny szpachli. Auto bezwypadkowe, w wersji Comfort, z klimatyzacją, Abs-em, zielonymi szybami antysłonecznymi (wszystkie oryginalne, prócz czołowej, ale jest wstawiona również zielona z czarnym paskiem przeciwsłonecznym), org. alufelgami 15 cali, bardzo zadbana.
Ubezpieczenie OC opłacone na pół roku, przegląd techniczny ważny cały rok.
Przegląd przeszedł śpiewająco, ani jedna rzecz nie została zdiagnozowana do naprawy przez diagnostę. Technicznie jest w idealnym stanie.
Badałem auto przed zakupem, przez wykupienie raportu i nie ma żadnej przeszłości związanej z uszkodzeniami i naprawami.
Na co chcę zwrócić szczególną Państwa uwagę jej stan techniczny. Samochód ten z ręką na sercu prowadzi się jak nowy, jest sztywny, nierozchwiany, czuć tę nowość podczas jazdy a także na elektrycznym wspomaganiu, czy przy zmianie biegów. Ten ładnie zachowany egzeplarz ma nawet wszystkie fabryczne tłumiki w bardzo dobrym stanie.
Zwracam również uwagę na silnik. Jeśli nie miałeś/aś doświadczenia z tym motorem, możesz zadzwonić do jakiegokolwiek salonu Skody w Polsce i usłyszysz, że te wersje jeździły we flotach po 500tys.km., bez żadnego remontu. Jest to w przeciwieństwie do 16V cicho pracująca jednostka, nie klekocząca przez źle skonstruowane tłoki, nie biorąca oleju, ani nie mająca problemów z odmą, ma też niższe spalanie. Szczególnie chcę podkreślić, że auto nie straciło nic na mocy, bo jechałem nim przez krótki odcinek aż 175km/h., bez katowania spokojnie osiągnęła tę predkość. Niedawno zrobiłem serwis olejowy, na którym zrobił dopiero niespełna 700km.
Skodę wyposażyłem w alufelgi 15 cali, nigdy niemalowane, niespawane, oryginalne, skodowskie. Założone zostały niedawno nowe, letnie opony, bardzo ciche i ładnie spisujące się na drodze. Również przejechały tylko 700km.
Skoda w wysokiej wersji Comfort posiada funkcje i elementy wyposażenia, które bardzo często nie występują w innych wersjach: - mocniejsza wersja 68-konna (a nie 60 konna, jak w większości 8V mpi) - zielone szyby, zatrzymujące ciepło słoneczne - klimatyzacja, klimatyzowane schowki - ABS - regulacja wysokości fotela kierowcy - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - elektryczne przednie szyby - elektryczne i podgrzewane lusterka - centralny zamek z pilotem - komputer pokładowy - regulacja oświetlenia zegarów - wewnętrzna regulacja świateł - wewnętrzne otwieranie pokrywy wlewu paliwa - wewnętrzne otwieranie klapy bagażnika - podgrzewana tylna szyba - podświetlenie popielniczki - gniazdko w bagażniku - szerszy zakres oświetlenia wewnątrz kabiny (lepsze lampki przy lusterku wstecznym) - lusterko fotochromatyczne - elektryczne wspomaganie kierownicy - pełnowymiarowe koło zapasowe, w zestawie lewarek, wykręcany hak, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy - roleta bagażnika - podświetlany bagażnik - schowki w siedzeniach - rączki w podsufitce - srebrne klamki - listwy na zewnątrz drzwi.
W Skodzie zmienione zostały następujące części, oraz wykonane przy niej takie prace, jak: - serwis olejowy, olej 5W-40 (zrobione jedynie 700km.) + filtr - zmiana przewodów paliwowych - obudowa akumulatora -wymieniłem wszystkie półki na niepołamane, z wszystkimi zaczepami - założony nowy filtr powietrza - nowe świece zapłonowe NGK - nowy termostat, włącznie z obudową (2 lata gwarancji) - nowy płyn chłodzący - prof. polerka lamp - uszczelnienie misy olejowej - wymiana tulej drążka kierowniczego + wymiana tulej wahaczy (założone org. z ASO) - ustawienie zbieżności i geometrii - wymieniony sterownik centralnego zamka na nowy (2lata gwarancji) - serwis pilota - wstawione nowe switch-e, czuć pod palcami, że działa jak nowy - siedzenia odświeżone odkurzaczem piorącym - założone 4 nowe chodniki gumowe, antyścieralne - klar odświeżony po profesjonalnej polerce, oraz nawoskowany - auto jest pachnące w środku, plastiki są zadbane włącznie z kokpitem i kierownicą - wymieniona roleta bagażnika, ponieważ przestała się zwijać.
Auto szykowałem jak dla siebie, ale tak w życiu bywa, że plany uległy korekcie. Mam je 1.5 roku. Nie sprzedaję go ze względu na jakiś ukryty problem. Jeszcze raz zaznaczę, że auto prowadzi się jak nowe, czuć fabryczną nowość. Silnik jest w rewelacyjnym stanie, wszystko w nim jest oryginalne, nigdy nieotwierany, nie bierze oleju, płyn chłodzący trzyma poziom. Mówię to z całkowitym przekonaniem, ponieważ zrobiłem nim 5tys.km. Rozrząd na łańcuszku, wymieniony przy 70tys.km. Tak zadbanego egzemplarza, w wersji Comfort i kombi, w metaliku, bez grama szpachli, bez żadnej rdzy w oryginalnym lakierze, z prostym, tanim i bezawaryjnym silnikiem - praktycznie już nie można dziś spotkać. Dla osób, które w temacie Fabii nie są zorientowane, wyjaśniam, że wersje przedliftowe, to auta zbudowane na lepszych blachach, rzadziej korodujące, lepiej są zabezpieczone antykorozyjnie elementy zamknięte, auta w których użyto znacznie lepszej jakości materiałów wykończeniowych, jak np. plastiki, kierownica, szyby. Proszę poczytać opinie użytkowników na stronach internetowych a przekonacie się Państwo, że to nie jest moje subiektywne odczucie ani zabieg marketingowy, by ją po próżni zachwalać. Samochód z tym przebiegiem praktycznie jest już niespotykany w tym stanie mechaniczno-blacharskim i w tej konfiguracji wyposażenia. Podłoga w dalszym ciągu fabrycznie bardzo dobrze zakonserwowana, nie ma nigdzie rdzy, konserwacja gumowa świetnie się trzyma. Pod spodem są wszelkie osłony.
Serdecznie zapraszam do kontaktu pod numerem tel.: i oczywiście zgadzam się na ewentualną diagnostykę na warsztacie na koszt kupującego oraz pomiar grubości miernikiem lakieru. Mogę wysłać zdj. na pocztę.
Cena jest ostateczna.
Osobom zainteresowanym powiem uczciwie telefonicznie, jakie trzy drobne i niepilne rzeczy jest jeszcze przy niej do zrobienia. Serdecznie zapraszam Tel.:
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.