Auto w moich rękach od 8 lat, w codziennej eksploatacji, zarabiało na siebie, a więc też wszystko na bieżąco było naprawiane. Zrobiony rozrząd, pompa wody, chłodnica (przy 144 tys. km). Zrobione amortyzatory i hamulce (ok. 160 tys. km). wszystko w podwoziu przy przeglądach naprawiane na bieżąco. Jest nowy, półroczny akumulator. Dużo mniejszych napraw typu: przekładka zmiany biegów itp. Auto pali od strzała i mnie nigdy nie zawiodło.
DO WYMIANY katalizator (zamiennik kosztuje w okolicach 350 pln), nie wymieniałem bo naprawa, w kontekście sprzedaży, by się nie zwróciła.
Jest do wymiany olej i filtry olejowe.
Auto było autem roboczym, stąd estetyki we wnętrzu nie odnajdziemy:
- odklejona podsufitka
- wypłowiały lakier (duże obszary auta)
- zepsuta regulacja siedzenia pasażera
- lusterko boczne przyklejone na sztywno
- opony do wymiany.
oraz parę mankamentów standardowych dla tego modelu.
W jednym miejscu przy nadkolu, próg trochę przeżarła rdza, natomiast co chodzi o podłogę, to mechanik ocenił, że nie ma rdzy i jest jeszcze w bardzo dobrym stanie.
Auto spokojnie na rok, dwa.