Dwie istotne informacje dotyczące mojego ogłoszenia:
- Przedmiotem sprzedaży jest mój prywatny samochód. Nie jestem handlarzem i nie trudnię się komercyjną sprzedażą samochodów.
- Samochód pochodzi z polskiego salonu, jest bezwypadkowy i ma dość niski przebieg.
Samochód jest bardzo zadbany. Przeglądy olejowe wraz z wymianą filtrów były realizowane częściej niż przewiduje producent. Historia kilku ostatnich serwisów za ostatnie ~3 lata:
- 2022.02.17 - przebieg: 67780 km - wymiana oleju i wszystkich filtrów
- 2022.02.28 - przebieg: 68124 km - wymiana oleju w skrzyni biegów i klocków hamulcowych (przód)
- 2023.03.01 - przebieg: 79995 km - wymiana oleju, wszystkich filtrów i świec zapłonowych
- 2023.06.30 - przebieg: 84466 km - wymiana tarcz i klocków hamulcowych (tył)
- 2024.02.29 - przebieg: 92012 km - wymiana oleju i wszystkich filtrów.
Wcześniejsze serwisy były realizowane oczywiście zgodnie z zaleceniami producenta (w związku z utrzymaniem gwarancji).
Silnik 2.0 o mocy 190 KM pozwala na bardzo dynamiczną jazdę przy rozsądnym zużyciu paliwa (nawet ok. 8,5-9l/100km w ruchu miejskim). Napęd 4x4 daje pewność prowadzenia, szczególnie w miesiącach zimowych. W zasadzie nigdy nie miałem problemu z wyjechaniem tym samochodem pod nawet największe wzniesienie przy drodze pokrytej śniegiem.
Samochód jest w wersji Sportline, co nadaje mu wyrazistego wyglądu i sportowego charakteru. Lakier samochodu był regularnie zabezpieczany powłokami ceramicznymi, choć przez 5 lat użytkowania pojawiło się na nim kilka drobnych otarć i zarysowań. Samochód jest bezwypadkowy, natomiast miał jedną szkodę parkingową, polegającą na przetarciu lewego boku o barierkę (ostatnie zdjęcie). Szkoda została zlikwidowana z AC zgodnie ze sztuką w ASO Skody, a wszystkie uszkodzone części zostały wymienione na nowe, oryginalne. Dokumentacja i kosztorys naprawy mogę przedstawić do wglądu.
Poniżej wymieniam mniej oczywiste elementy wyposażania i zalety, na które warto zwrócić uwagę:
- reflektory LED z przodu i z tyłu
- wirtualny kokpit
- 20-calowe koła
- kamery 360 stopni
- dach panoramiczny
- czarna podsufitka
- elektryka przednich siedzeń (regulacje, pamięć, podgrzewanie)
- siedzenia pokryte alcantarą i skórą (zdecydowanie lepsze niż sama skóra)
- obsługa CarPlay i Android Auto
- ogrzewana przednia szyba
- adaptacyjny tempomat
- asystent zjazdu
- asystent zmiany pasa ruchu (tzw. radar martwego pola)
- asystent awaryjnego hamowania
- asystent ruchu poprzecznego z tyłu
- asystent hamowania awaryjnego dla ochrony pieszych
W chwili zakupu konfiguracja dawała kwotę prawie 220 tys. zł.
Nie jestem zainteresowany jakiegokolwiek rodzaju zamianami i wstawieniem samochodu do komisu. Zgadzam się na weryfikację stanu pojazdu w dowolny sposób (u mechanika, na stacji kontroli pojazdów, za pomocą czujników itd.).