Sprzedaję swoje prywatne auto, które posiadam prawie 7 lat.
Auto z polskiego salonu, serwisowane w ASO a ostatnio w serwisie polecanym na forum OCP (K-MOT).
Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, na początku października wymieniony olej z filtrami oraz zrobiony przegląd.
Ubezpieczenie do października 2025.
Silnik (CJSB): Jest to poprawiona wersja, która nie posiada problemów z zużyciem oleju, co było wadą wcześniejszych modeli. Ten czterocylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy zapewnia doskonałe osiągi i płynną jazdę. Dzięki bezpośredniemu wtryskowi paliwa, jednostka ta charakteryzuje się wysoką efektywnością i niskim zużyciem paliwa. Silnik CJSB jest znany z niezawodności i trwałości, co czyni go idealnym wyborem dla osób ceniących sobie bezproblemową eksploatację.
Skrzynia biegów (DQ250): Samochód wyposażony jest w 6-biegową automatyczną skrzynię DSG o kodzie DQ250. Jest to skrzynia dwusprzęgłowa z mokrymi sprzęgłami, co zapewnia szybkie i płynne zmiany biegów. W porównaniu do skrzyni DQ200(montowanej z napedem na przednią oś), przy DQ250 nie ma ograniczonego momentu obrotowego, co pozwala na pełne wykorzystanie potencjału silnika. Skrzynia ta jest znana z niezawodności i trwałości, a także z doskonałej współpracy z silnikami o wyższym momencie obrotowym
- Świeżo wymienione tarcze+klocki (przód i tył)
- Przy 211tys km wymieniony rozrząd (oczywiście mam FV jako gwarancję), niedawno wymieniony kolektor ssący, w styczniu wymienione wtryski wysokiego ciśnienia(po jednorazowej wizycie na pobliskiej stacji benzynowej).
Auto stoi aktualnie na 17 calowych felgach z oponami letnimi Bridgestone z tego roku, mam drugi komplet kół na 16 calowych felgach na zimę(opony Michelin, mają 2 lata).
Handlarzom z góry dziękuję za oferty, ale nie skorzystam.
Zgadzam się na wizytę w SKP/ASO/warsztacie
W razie pytań zapraszam do kontaktu.