Spalanie: W trasie mój rekord to 5,1l/100 ale średnie 6l/100, w mieście około 8l/100.
Przegląd ważny do 29.04.2025. Ubezpieczenie do 10.04.2025
Jestem drugim właścicielem samochodu, który kupiłem od kolegi w 2016r.
Kolega kupował w salonie Skody w Warszawie Auto Wimar.
Samochód bezwypadkowy. Trzy drobne kolizje, jedna ze słupkiem (wgniecenie z lewej strony), druga to też to samo miejsce obtarcie przez inny samochód) i trzecie obtarcie przy nadkolu z prawej strony, szkody nie naprawiane i są widoczne na zdjęciach.
Auto posiada kilka drobnych początków korozji (są widoczne na zdjęciach). Boczek od strony kierowcy posiada uszkodzenia tapicerki oraz panel z przyciskami od szyb również jest porysowany (nie wiem od czego, chyba pies). W bagażniku filcowa wyściółka posiada plamy, osłona lewej lampy tył ma urwany uchwyt, oraz pokrywa plastikowa w bagażniku jest porysowana ale to normalne użytkowanie od przewożonych rzeczy. Znaczki Skody z przodu i z tylu wytarte/wyblakłe. Jeden czujnik parkowania jest lekko wciśnięty w zderzak ale działa wszystko poprawnie. Uszczelka w drzwiach od strony kierowcy przetarta/rozerwana, drzwi kierowcy minimalnie opuszczone ale nie przeszkadza w zamykaniu, mieszek skórzany już przetarty (już raz był wymieniany). Kierownica też jest już wytarta, założony jest nowy skórzany pokrowiec, więc to nie przeszkadza. Samochód od nowości jeździ w pokrowcach na siedzeniach, więc tapicerka jest jak nowa.
Samochód posiada opony letnie Nokian Tyres Wetproof 195/65 R15 91H z 2020roku na felgach stalowych. Do samochodu dodaje praktycznie nowe opony zimowe Hankook Winter i*cept RS3 195/65/R15 kupione na zimę 2022/2023. (Opony są przechowywane w warsztacie wymiany opon). W bagażniku oryginalna, nigdy nie użyta (nigdy nie złapałem kapcia) , pełnowymiarowa opona zapasowa widoczna na zdjęciach. Do tego podnośnik, chyba 3 gaśnice, trójkąt, żarowki zapasowe. Radio wstawione Pioneer z USB i wyciąganym panelem. Dwa kluczyki do stacyjki i dwa kluczki do blokady skrzyni biegów, zaślepka do otworu po radiu, jakiś uchwyt z siatką, książka serwisowa, karta pojazdu oraz posiadam elektroniczną instrukcje serwisową samochodu w języku polskim (można zobaczyć jak naprawić i zdemontować każdy element w samochodzie.
Samochód kupiony w 2016 roku z przebiegiem 284 tys. więc kolega robił około 30tys rocznie, ja już robiłem znacznie mniej bo około 10 tys. rocznie. Stan licznika na przeglądzie corocznym: 2017r – 295,5tys., 2018r – 301tys., 2019r – 313tys., 2020r – 324tys., 2021r – 334tys., 2022r – 342tys., 2023 – 351tys.
Przebieg głównie (90%) na trasach Warszawa – Malbork
Auto po minięciu gwarancji od 2010r cały czas serwisowane (zarówno przez poprzedniego właściciela jak i przeze mnie) w warsztacie Skody przy ul. Syreny 14 w Warszawie i jest na to dokumentacja w książce serwisowej).
Podczas mojego użytkowania wymienione były m.in:
- silnik nagrzewnicy
- wentylator nagrzewnicy
- szczęki i cylindry hamulców, przewody hamulcowe
- w 2018 roku wymieniłem przednią szybę gdyż była już mocno obita przez kamienie i w nocy w deszczu widoczność była już marna
- chłodnica klimatyzacji
- chłodnica OCT duża
- tłumik (stary się przepalił)
- gałka i mieszek dźwigni zmiany biegów bo była mocno zużyta, nowy mieszek tez już wymaga wymiany
- rozrząd wymieniony przy przebiegu 309tys.
- linka podnoszenia szyby od strony kierowcy
- amortyzatory i sprężyny, poduszki i łożyska amortyzatorów przód
- misa olejowa i czujnik oleju (uszkodziłem misę i trzeba było wymienić), dodatkowo do samochodu dodaje starą oryginalną misę olejową która była wymieniona bo „niby” ciekło z korka spustowego(to nie ta uszkodzona), ale myśle że po przegwintowaniu misa będzie dobra.
- przewody elektryczne i cewka zapłonowa
- sworzeń wahacza lewy i prawy
- silent bloki wahaczy
- Wentylator chłodnicy mały
- świece zapłonowe
- w tym roku wymieniłem reflektory na nowe (zamienniki firmy TYC) (stare są całe ale wymagają regeneracji, silniczki przełożone do nowych lamp), dodaje do samochodu gratis) oraz nowe żarówki Philips White Vision ultra H4 4200k (świecą naprawdę dużo lepiej)
Podsumowując, auto nie jest pierwszej młodości, posiada wady wizualne, ale jest sprawne technicznie. Nigdy nie miałem problemu na przeglądach. Przeglądy serwisowe i wymiana oleju robione co roku. Poza czyszczeniem przepustnicy nie miałem żadnych problemów z silnikiem, żadnych wycieków, nie żre oleju. Przez 8 lat tylko raz miałem sytuację że musiałem dolać olej (z 5 lat temu, przed wymianą misy olejowej). Silnik jest jednym z najlepszych z tego okresu. Idealny do przerobienia na gaz. Korozji jest niewiele (auto ma nadwozie chyba cynkowane), więc auto wytrzyma jeszcze sporo lat.
Cena jaką oczekuje za samochód to 7000zł bez negocjacji, dla negocjujących 8000zł.
Najniższa cena jaką znalazłem w internecie za podobny egzemplarz (439tys przebiegu) to 6800, pozostałe egzemplarze to około 10tys zł. Cena wskazywana przez Otomoto 8-10tys.
Umowa kupna/sprzedaży.
Więcej informacji pod nr telefonu
Samochód można obejrzeć w Warszawie przy ul. Ostródzkiej (Białołęka) po wcześniejszym kontakcie (minimum godzinę wcześniej) poniedziałek-piątek w godzinach 17-20, sobota 9-20, niedziela 11-20.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.