Szanowni Państwo,
Na sprzedaż wystawiam samochód Skoda Octavia 1. generacji w nadwoziu kombi z benzynowym silnikiem 1.8L turbo (150 KM, wersja AGU) z 1999 roku. Auto, które nie boi się długich tras, ciężkich zakupów ani rodzinnych wakacji – a przy tym nadal prezentuje się z dobrze. Wiadomo, czerwone - szybsze!
Dlaczego warto?
# Mocny, niezawodny silnik 1.8 Turbo – bo czasem warto poczuć, że pedał gazu ma sens.
# Instalacja LPG – portfel nie płacze, a Ty tankujesz za grosze.
# Ogromny bagażnik – zmieścisz rodzinne wakacje, weekendowe zakupy i jeszcze znajdzie się miejsce na psa.
# Komfort i przestronność – bo jazda powinna być przyjemnością, a nie kursem przetrwania.
# Dobrze utrzymana – naprawy wykonywane na bieżąco, zadbana, gotowa na nowe wyzwania.
# Wyposażenie – elektryczne szyby, elektryczne lusterka, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane fotele przednie, komputer pokładowy, radio z bluetooth - czego chcieć więcej.
Stan techniczny
Odpala na dotyk, ładnie pracuje na obu paliwach, jedzie jak należy, bardzo dobrze trzyma się drogi, świetnie hamuje. Niestety dolne części przednich błotników ponadgryzał ząb czasu, co jest standardem w tym modelu. Warto się tym będzie zająć za jakiś czas, ale spokojnie, nic nie odpada i równie dobrze można z tym jeździć. Reparaturki są po 80zł na stronę. W niektórych miejscach schodzi lakier bezbarwny/klar, szczególnie na masce. Wszystko przedstawiają załączone zdjęcia, a najlepiej podjechać i samodzielnie obejrzeć.
Historia auta
Jestem jego właścicielem od 3 lat. Kupiłem na chwilę, ale na tyle urzekła mnie jazda tą Skodą, że została na dłużej. Przejechałem nią prawie 65 tys. km. Była ze mną w Niemczech, Austrii, na Sardynii, na Bałkanach. Nie boję się wybierać w dalsze trasy, a LPG znacząco obniża koszty podróży, szczególnie za granicą. Średnie rzeczywiste spalanie na przestrzeni tych 65 tys. km wyszło mi 9,3l./100km LPG, co przy dzisiejszych cenach tego paliwa daje koszt niespełna 29zł za 100km. Dysponując mocą ok. 150KM daje to dobry stosunek kosztu do możliwości dynamicznej jazdy. Mam spisane każde tankowanie, każdą wymianę, serwis, itd. Trochę się tego nazbierało. Zainteresowanym mogę udostępnić tabelki.
Auto serwisowane na bieżąco tak, by bez obaw wsiąść i jechać. Olej i filtr oleju wymieniane co ok. 10 tys. km. Filty powietrza i kabinowy co 30 tys. km. Ostatnio ok. 2 tys. km temu. Rozrząd (pasek, napinacze, pompa wodna) wymieniany 30 tys. km temu. W trakcie mojego używania wymienione:
- kompletny układ hamulcowy (tarcze przód i tył, nacinane Ate PowerDisk, klocki Brembo, wszystkie zaciski, czujniki ABS i pompa ABS),
- łożyska kół przednich,
- tylna belka zawieszenia,
- łożyska tylnych kół,
- tylne amortyzatory,
- akumulator,
- cały układ wydechowy od kolektora przez oba tłumiki,
- sporo mniejszych eksploatacyjnych, jak drążki czy końcówki drążków kierowniczych.
Wyposażenie
- tempomat,
- wspomaganie kierownicy,
- elektrycznie regulowane wszystkie 4 szyby,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- klimatyzacja automatyczna (klimatronik),
- podgrzewane siedzenia przednie z regulacją wysokości,
- radio JVC z USB i bluetooth,
- komputer pokładowy MFA,
- podłokietnik,
- hak.
Podsumowanie
Świetny samochód do jazdy na codzień, pakowny, oszczędny, wygodny. W zimie rewelacyjnie sprawdzają się podgrzewane fotele. Na chwilę obecną nic nie trzeba przy nim robić, by bez obaw nim jeździć. Oczywiście nie jest samochodem nowym i idealnym, przypomnę, ma 26 lat, ale uważam, że na swój wiek i przebieg trzyma się całkiem dobrze.
Sprzedaję, gdyż aktualnie jest czwartym autem w rodzinie i na podwórku nie mam miejsca na tyle aut.
Podana cena dotyczy samochodu na kołach z oryginalnymi alufelgami Skoda i oponami 195/65 R15.
Lokalizacja: Warszawa Wawer
Proszę dzwonić lub pisać SMSy. Na wiadomości przez Otomoto jestem w stanie odpowiedzieć, ale z dużym opóźnieniem.