Dzień dobry,
na sprzedaż rodzinne kombi, które dzielnie woziło naszą córeczkę przez ostatnie 3 lata.
Jestem pierwszym właścicielem auta w kraju.
Bardzo fajne auto, mega tanie w eksploatacji, przy czym jest czym jechać w razie potrzeby. ;)
Przez te trzy lata używane jako rodzinne wozidło, zrobiliśmy nim około 60tyś km.
Wykupione AUTO DNA przy zakupie pojazdu, do wglądu na miejscu podczas oględzin- wszystko ok, przebieg oryginalny, brak wypadków w historii.
Pojazd pewny, sprawny i w fajnej kondycji.
Od momentu kiedy ją mamy olej zmieniany co 10tyś Liqui Molly TOP TEC 4200 5w30, filtry tylko Knecht/Mahle/Mann Filter/Bosch, wymieniane razem z olejem.
Auto ma bardzo dużo wymienionych podzespołów, które zużyły się podczas eksploatacji.
Rozrząd INA kompletny z pompą wody ~275tyś
Chłodnica klimatyzacji ~275tyś
Kompletne sprzęgło z kołem zamachowym dwumasowym LUK ~285tyś
Pompa sprzęgła(Sachs) wraz z odpowietrznikiem(LUK) ~285tyś
Trzecie światło stop na klapie ~oryginał ASO
4x świeca żarowa ASO ~285tyś
ATE Ceramic tył ~290tyś
Tarcze TRW tył ~290tyś
Regeneracja tylnych zacisków ham. ~290tyś
Tylne łączniki TRW 290tyś
Akumulator Tuborg Silver ~290tyś
Tylne sprężyny Eibach ~300tyś
Tarcze ATE przód ~315tyś
Klocki ATE Ceramic przód ~315tyś
Regeneracja zacisków ham. przód ~315tyś
Ostatnia wymiana oleju przy 315tyś LM top Tec 4200+ Ceratec
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym~320tyś
Tylne tuleje przednich wahaczy FEBI ~320tyś
Taśma AIRBAG w kierownicy ~320tyś
Założone automatyczne otwieranie/podnoszenie tylnej klapy - dla wygody.
Usunięta wadliwa przepustnica w kolektorze ssącym.
Auto posiada oryginalny DPF.
Korekty wtrysków perfekcyjne.
Zawsze dodawany uszlachetniacz do ON.
Kondycja auta w stanie prawie wzorowym, czasami czujnik ciśnienia na listwie pokazuje wartości z kosmosu, ale to zostawiam nowemu właścicielowi do ewentualnej naprawy jeżeli będzie mu to przeszkadzało, oraz jeden z tylnych czujników parkowania czasami wariuje, obstawiam zaśniedziałe styki za zderzakiem.
Auto bardzo fajnie wyposażone:
Ksenon skrętny!
Czujniki parkowania przód+ tył
Hak
Hill holder automatyczny
Dwustrefowa klimatyzacja
Alkantara + skóra
Podwójna podłoga bagażnika
ISOFIX + top tether dla najnowszych fotelików.
Czujnik deszczu/zmierzchu
I bardzo ważna sprawa- siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej, w przypadku ładowania po sam dach pieluch i rzeczy dla dziecka, nie przedostaną się przy hamowaniu na siedzenia.
Reszta wiadomo, elektryka, grzane fotele itd. itp.
Wszystkie szyby oryginał, ksenony oryginał!, tuleje wahacza wymieniałem oryginalne, pierwsze- są w bagażniku dla dowodu, czyli przejechały 320 tyś. km.
Auto jest generalnie całe pierwsze i nie zmęczone, silnik mega kondycja.
Kursuje na trasie Poznań - Gądki i robi nowe kilometry.
Sprzedajemy z powodu kupna nowego większego auta, to jest trzecie na podwórku i zupełnie zbyteczne. Jeżdżę nim dla przyjemności, bo bardzo lubię RSkę.
Prowadzę zeszyt z naprawami od początku posiadania RSy.
Auto ma 12 lat i większość życia spędziło na trasach szybkiego ruchu. Drogi kupujący, jeżeli szukasz nowego auta bez odprysków, rys czy wgnieceń to niedaleko jest ASO Skody, możesz tam podjechać po wymarzony samochód.
"Kupię za 25 od ręki" - daruj sobie kontakt ze mną.
Wiem co sprzedaję i szukam zdecydowanego kupującego, szukającego sensownego stanu mechanicznego w nowo nabywanym pojeździe.