Wykonawca Układu – Zarządca Majątku Vistal Offshore Sp. z o.o. ul. Indyjska 7, 81-336 Gdynia sprzeda samochód osobowy SKODA OCTAVIA 1,6 2008 r. nr rej. GA6495G, po obniżonej o 35% cenie od wartości oszacowania wynoszącej 6.091,00 zł netto + 23% VAT.
Pojazd posiada aktualną polisę OC. Brak aktualnych badań technicznych - jazda testowa jest możliwa jedynie na placu spółki. Samochód od dłuższego czasu stoi na placu. Brak akumulatora.
W przypadku chęci otrzymania dodatkowych dokumentów (np. opinii biegłego dot. wartości likwidacyjnej środków transportu) prośbę należy przesłać na adres: Oferty{małpa}kdr-24.pl
Pojazd można oglądać w dni robocze w okresie 08-22.11.2024r. w godz. 10-16 przy ul. Indyjskiej 7 w Gdyni, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 5*0*4*2*3*2*9*3*4 (wyłącznie w dni robocze) oraz po przesłaniu na w/w adres e-mail oferty@kdr-24.pl danych osobowych (imię nazwisko) oraz nr rej. pojazdu, którym zainteresowana osoba przyjedzie na oględziny do Portu w Gdyni (wymóg zgłoszenia danych w biurze przepustek). Niezbędne jest też posiadanie przy sobie dowodu osobistego przy odbiorze przepustki w Porcie.
Wskazana w ogłoszeniu cena jest ceną minimalną brutto, w której uwzględniono podatek VAT 23%. Przy transakcji zostanie wystawiona faktura VAT.
Sprzedaż odbywa się na zasadzie konkursu ofert (zwycięża najwyższa zaoferowana kwota)
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 listopada 2024 roku (decyduje data wpływu)
w zamkniętych kopertach, w sposób wskazany poniżej:
za pośrednictwem:
• kuriera/operatora pocztowego na adres: BS Maciej Głowacki ul. Podjazd 1/2, 81-805 Sopot z dopiskiem na kopercie kolorem czerwonym „Oferta na SKODA sygn. akt VI GReu 9/23” (wpływ do 25.11.2024)
• pocztą elektroniczną na w/w adres: oferty@kdr-24.pl podając w tytule: „Oferta na SKODA sygn. akt VI GReu 9/23” – do godz. 23:59 dnia 25.11.2024
(dokument przesłany w formie elektronicznej winien zostać podpisany podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem lub za pomocą Profilu Zaufanego – usługi bezpłatnej dostępnej na stronie obywatel.gov.pl) lub stanowić załącznik w formie skanu własnoręcznie podpisanego dokumentu.
osobiście w siedzibie spółki przy ul. Indyjskiej 7 w Gdyni – do godz. 16:00 dnia 25.11.2024r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a przesłane w innej formie niż wskazana w ogłoszeniu lub niespełniające innych wymagań określonych poniżej zostaną odrzucone.
Oferta pisemna nabycia pojazdu winna zawierać:
1. DANE OFERENTA:
• Imię i nazwisko;
• adres zamieszkania;
• adres korespondencyjny;
• adres e-mail;
• numer telefonu;
2. DANE PRZEDMIOTU OFERTY:
• marka
• model
• nr rej.
• rok produkcji
3. CENĘ OFEROWANĄ: w kwocie netto i brutto (nie niższą niż wskazana w ogłoszeniu);
4. PODPIS OFERENTA.
Nabywcy nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi za wady prawne i fizyczne.
Przeciwko Wykonawcy Układu - Zarządcy Majątku nie można podnosić zarzutów co do ważności nabycia. Stąd w obliczu stanu prawnego należy przemyśleć zakup.
Odbiór pojazdu będzie możliwy po zapłacie całości ceny na rachunek masy sanacyjnej spółki oraz przesłaniu na w/w adres e-mail wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury.
Zapłata oferowanej ceny oraz przekazanie danych powinny nastąpić w terminie ok. 3 dni roboczych od powiadomienia o wyniku konkursu ofert i wskazaniu nr rachunku bankowego do wpłaty ceny. Istnieje możliwość uzgodnienia innego nieodległego terminu.
Kupującemu zostaną wydane:
• Pojazd;
• Kluczyki- 2 szt.;
• dowód rejestracyjny;
• karta pojazdu;
• faktura VAT;
• kopia pisma organu podatkowego -Wierzyciela– promesę zwolnienia zastawu
Wykonawca Układu – Zarządca Majątku zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży pojazdu bez podania przyczyn na dowolnym etapie postępowania.