1. Sprzedam mój prywatny samochód Skoda Octavia II RS 2.0 TFSI z 6 biegową ręczną skrzynią biegów.
2. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony na mnie, jestem jego drugim właścicielem od nowości.
Posiadam go niecałe 4 lata.
3. Mechanicznie zawsze wszystko było robione przed czasem, posiadam całą teczkę z fakturami za części i robociznę, większość napraw była robiona w ASO Skoda na oryginalnych częściach.
Samochód ma 18 lat więc nosi ślady eksploatacji i nie jest nowy ale dbałem o niego jak tylko się dało.
Nie świecą się żadne kontrolki, każdy przycisk i podświetlenie działa.
Z ważniejszych rzeczy:
- Klimatyzacja szczelna, nabita i sprawna,
- nowe żarówki ksenonowe Osram
- nowe sondy lambda przed i za katalizatorem
- wymieniona odma, zawór DV, popychacz pompy wysokiego ciśnienia, przewody podciśnienia
- świeżo wymieniony olej Motul 5W-30 z filtrem oleju, filtr powietrza i kabinowy również niedawno zmieniany.
- świeży olej w skrzyni biegów oryginał Skoda, tarcze i klocki przednie tylne, nowy akumulator, nowe znaczki Skody z przodu i z tyłu ponieważ stare zaśniedziały, nowe pióra wycieraczek oraz po drodze mnóstwo innych rzeczy.
4. Auto jest bezwypadkowe, jedyny malowany element to lewy tylny błotnik, naprawiany jeszcze w Niemczech przez pierwszego właściciela. Z racji wieku posiada ryski, odpryski lakieru oraz w niektórych miejscach powierzchowny nalot korozji.
5. RS posiada aktualnie 258 KM i 392 Nm.
Jest zrobiony profesjonalnie program pod Pb98 w firmie TuneUp Gdańsk oraz dedykowany Downpipe RM Motors.
Auto od początku jeździ wyłącznie na paliwie Pb98.
Zawsze było pilnowane aby silnik osiągnął odpowiednią temperaturę oraz aby turbina była przestudzona po jeździe.
6. Opłaty:
- ubezpieczenie OC ważne do 31.03.2025
- przegląd techniczny ważny do 06.04.2025
7. Samochód sprzedaję z oryginalnymi alufelgami 18" na lato oraz stalowymi felgami 16" na zimę.
Do auta dodaję również oryginalny katalizator wymontowany na potrzeby montażu Downpipe.
Samochód był moim oczkiem w głowie i bardzo o niego dbałem, ale ma swoje lata i normalną rzeczą jest, że trzeba będzie za jakiś czas coś w nim wymienić. Na dzień dzisiejszy jeździ bardzo dobrze, nie bał bym się nim jechać nawet w bardzo długą trasę.
Utrzymany jest tak jak powinien wyglądać RS w kolorze Błękit Race Metalik, bez zbędnych spojlerów, naklejek i wydechów.