Na sprzedaż Skoda Superb 3 gen. kombi, rocznik 2016 końcówka (23.12.2023 pierwsza rejestracja), aktualny przebieg 189999 – będzie co przebijać. Salon Polska, od początku w firmie, gdzie pracowałem, a następnie moich prywatnie.
Samochód używany głównie w trasach do klientów i na targi, przykładowo objechałem nim (czasami kilka razy): Niemcy, Holandia, Dania, Szwecja, Włochy, Austria, Chorwacja, Czechy. Dodatkowo przez 2020/2021/2022 robiłem nim kilkadziesiąt razy trasę do biura w Warszawie (prawie równy 1000 km w obie strony). Na wyświetlaczu nawigacji nadal fabryczna folia – nie zrywam, zostawiam dla nowego właściciela, który albo będzie kontynuował tą tradycję, lub oficjalnie ją zerwie
Podsumowując krótką preambułę, samochód używany głownie w trasach, co po prostu czuć po pracy silnika, przyśpieszeniu, spalaniu czy pracy zawieszenia. W dodatku jestem kierowcą, który wsiada i generalnie robi trasę na „raz”, więc wszystkie EGRy, DPFy, były przepalone aż miło, jak to w Dieslu powinno się robić, aby nie gromadziła się sadza. Dodatkowo, w aucie stosowane były środki prewencyjne i uzupełniające, głównie z Liqui Moly, jak np. Ceratec, środki do DPF, itp. Lepiej zapobiegać, niż leczyć
Ostatnio jak sprawdzałem korekty wtrysków, były na poziomie 0,10-0,20 jest dobrze.
Sprzedaję, gdyż już nie jeżdżę sam po klientach, nie robię tras do Warszawy sam z załadowanym samochodem jak bus – tak to trzeba nazwać, gdyż Superb ma pojemność małego busa. Nie mam potrzeby wożenia dwóch praktycznie nie złożonych wózków i mogę przesiąść się znów do czegoś z większą ilością koni.
Podczas mojego posiadania, sprawdzane i zmieniane było i tu i tam, z samej pamięci (a jest tego więcej... – zachęcam do kontaktu e-mailowego, podeślę roboczy excel, który prowadzę):
- Najwyższe wyposażenie L&K, w tym LEDowe reflektory z „matrixem”, apple car play, android auto, bluetooth, nagłośnienie Canton (daje radę), podgrzewana przednia szyba, aktywne zawieszenie, DSG, grzane i wentylowane skórzane fotele, podgrzewana tylna kanapa, ładowanie bezprzewodowe telefonu, dostęp bezkluczykowy (a mam trzy kluczyki :) ), kamera cofania, tempomat, trzymanie linii lane assist - podczas jazdy, asystent wyjazdów (nawet raz zadziałał odpowiednio!), czytanie znaków, asystent parkowania (o dziwo korzystałem kilka razy!), oświetlenie ambient (mnóstwo kolorów do wyboru, polecam różowy),
- Olej Millers 5W30 na filtrach mann, Liqui Moly ceratec
- Olej w skrzyni ostatni raz wymieniany 20k km temu
- Ostatnimi czasy wykonany one step, gdyż więcej nie było trzeba. Z wosku używam tylko Soft99
- Oryginalne dywaniki welurowe Skoda, przedni kierowcy zmieniony na nowy, gdyż ori się przetarł na pięcie, a chciałbym aby nowy właściciel miał odpowiednie odczucia
- Na początku roku pękła mi sprężyna na śpiącym milicjancie (jechałem wolno, ale chyba Skoda była zaspana, albo "policjant" nie miły), sprawa zgłoszona i na przód wleciał nowy komplet sprężyn, sworzni, łączników i nowa geometria.
Skoda w lato jeździ na Felgach Turismo DVC 19’ 8,5j na oponach Bridgestone Potenza. Samochód sprzedaję na felgach zimowych (oryginalne Skoda 18”), zimowe opony. Kwestia felg letnich do dogadania na miejscu – dla zdecydowanego kupującego wszystko do zrobienia, od siebie polecam gdyż auto wygląda i jeździ na nich świetnie - jak na zdjęciach, jak w pokerze - muszę zostawić sobie coś na negocjacje ;)
Skodę serwisowałem głównie w warsztatach z pojęciem o VAGach, czy samemu (trochę potu i więcej kasy na części czy olej)
Do tego sam posiadam komputer do VAGa, a więc wszystko jest monitorowane przeze mnie, jak i mam sporo produktów do detailingu jak i odkurzacz piorący, którego używam żeby czarna skóra i środek służyły. Na miejscu możemy odpalić komputer i wszystko sprawdzić.
W samochodzie zostały wykonane operacje, aby zniwelować bolączki tego modelu, m.in.
- Zmiana przednich silent block’ów na Audi RS3 (co ma polepszyć pracę zawieszenia na nierównościach, jak i auto prowadzi się trochę twardziej, pewniej)
Stan techniczny oceniam na bardzo dobry, jasne że teraz w zimę trzeba auto zagrzać, żeby normalnie paliło po mieście, ale w trasie przy prędkościach grubo autostradowych, ten samochód pali jakieś 8 l, chyba że jeździmy 120-140, to wtedy koło 7l Generalnie w trasie nadal pokazuje zasięg 1000 km na pełnym baku.
Stan wnętrza bardzo dobry, skóra czyszczona i impregnowana colourlockiem, fotel pasażera lekko wymięty, gdyż z samochodu korzystam głównie ja, a ważę ok. 115 kg, tylna kanapa ma małe widoczne małe zagniecenia od fotelików (które jeździły na ochraniaczach i tak).
Stan zewnętrzny oceniam na dobry, gdyż lakier jest utrzymany w świetnym stanie, szczególnie po ostatnim detailingu, lecz samochód używany był w trasach i często w dojazdach na targi, etc. Z tego względu przednia maska jest wypiaskowana i w odpryskach (oczywiście poprawnie zaprawkowanych, wraz z lakierem bezbarwnym), przednia szyba też, czy posiada kilka innych defektów przy dachu (od ładowania boxa). Dbano, lecz był to też świetny koń pociągowy ;)
Z konkretnymi osobami z chęcią się umówię i zaproszę na oględziny i przekażę więcej informacji. Jak najbardziej zgadzam się na podjechanie na stację diagnostyczną celem sprawdzenia samochodu.
Dla Państwa wygenerowałem dziś płatny raport i dołączam go jako zdjęcia w ogłoszeniu - nie wiem czemu więcej sprzedających nie decyduje się na to, ja nie chce niczego ukrywać.
Jest to samochód od świadomego właściciela, który obraca się w materiałach serwisowych, forach Polskich i zagranicznych i wie o tym samochodzie sporo. Jeżeli szukacie Państwo ofert typu SZWAJCAR, 110% IGŁA, JEDYNY TAKI, to nie wiem czy to będzie oferta dla Ciebie - u mnie dowiesz się o tym aucie wystarczająco tyle, aby jak to na Skodzine przystało służył kolejne i 10
bezawaryjnych lat.
Jak sprzedaję auto, to zawsze pierwszy odwiedzający brał, po ostatniego jechałem na lotnisko w Katowicach, stąd jeżeli szukacie Państwo pewnego auta, to zachęcam do kontaktu, bo być może ktoś już po nie leci ; )