Dzień dobry,
oferuję do sprzedania Skodę Superb II po lifcie.
Rok produkcji: 2014 (pierwsza rejestracja 2015)
Silnik: 2,0TDI 170KM
Skrzynia biegów: automatyczna DSG 6-biegowa, napęd na przednie koła
Nadwozie kombi, czarny
Opony całoroczne Michelin Crossclimate+
Przebieg: 166436km
Wersja Ambition z dodatkami:
- ogrzewana przednia szyba
- rolety w drzwiach z tyłu
- isofix na przednim prawym fotelu (oprócz 2 standardowych z tyłu)
- zwijana, demontowalna kratka do oddzielania przestrzeni bagażowej (nie ma jej na zdjęciach, ale jest "w komplecie")
- dodatkowa guma antypoślizgowa na podłodze bagażnika
Historia auta:
Samochód pierwotnie był leasingowany przez Leaseplan, jeździł nim 1 użytkownik i przejechał niecałe 60tys km. W 2017 roku przy przebiegu ok. 60tys km auto zakupiłem od Leaseplan'u jako poleasingowe (ponownie było przeze mnie leasingowane). Zanim auto zostało sprzedane, Leaseplan w ramach ubezpieczenia wymienił przednią szybę (wstawiono szybę firmy Nordglass, oczywiście również podgrzewaną). Po odbiorze auta w 2017 roku miałem pewne obiekcje co do pracy skrzyni biegów i przeniesienia napędu (drgania przy ruszaniu), co zaowocowało wnikliwą analizą przez Skodę i finalnie podjęta została decyzja o wymianie koła dwumasowego oraz zestawu sprzęgieł. Auto było serwisowane od początku w ASO, w związku z czym Skoda zgodziła się dokonać tej wymiany w ramach "dobrej woli pogwarancyjnej". Od tej pory skrzynia i przeniesienie napędu spisują się świetnie i jest to duży plus tego auta, gdyż faktyczny przebieg sprzęgieł i koła dwumasowego jest dużo mniejszy (ok. 100tys km).
Auto jest cały czas serwisowane w ASO Skody na oryginalnych częściach. W szczególności istotne jest to, że olej w skrzyni biegów zmieniany był regularnie co 60tys km w sposób zgodny ze sztuką (procedura wymiany oleju w skrzyni DSG nie jest trywialna i jej nieprzestrzeganie grozi poważnymi konsekwencjami dla skrzyni). Jako olej silnikowy zawsze wlewany jest oryginalny olej Shell'a rekomendowany przez VW (kupowany zawsze w ASO, nie dostarczałem nigdy swojego oleju). VW akceptuje 2 oleje do tego silnika i jeden raz zastosowany został olej Castrol o nieco innych parametrach. Samochód ewidentnie zużywał niewielkie ilości tego Castrola, dlatego przy kolejnej wymianie wróciłem do Shella i między wymianami nie dolewam ani kropli. Do samochodu dodaję butelki z olejem, które zawsze po wymianie przekazuje mi serwis - ten Shell nie jest już dostępny "z beczki", więc często jest lany z małych butelek i po każdej wymianie coś zostaje.
Mechanicznie auto jest zadbane. Lakierniczo jest gorzej, tzn. lakier wymaga w wielu miejscach korekty i zaprawek. W jednym miejscu, przy lampce tablicy rejestracyjnej na klapie bagażnika, zaczyna się korozja pod lakierem - podobno jest to znany problem wynikający z wody dostającej się przez lampkę. Samochód nie był "przygotowywany do sprzedaży", tzn. nie były wykonywane żadne zabiegi "upiększające" byle tylko podbić cenę. Auto zostało jedynie odkurzone i lekko umyte przed zdjęciami, środek nie był prany - przedstawiony jest zatem faktyczny stan samochodu. W tym roku jeździliśmy więcej niż zwykle, bo wyjątkowo odbyliśmy 2 większe podróże zagraniczne i auto przed tymi wyjazdami było dokładnie sprawdzane.
Żadnych dużych awarii nie było (poza wspomianą wymianą sprzęgieł i koła dwumasowego, ale tego nie kwalifikuję jako awaria, bo auto cały czas jeździło). Ostatnio uszkodził się czujnik poziomowania świateł i został wymieniony, kiedyś zmieniane były siłowniki centralnego zamka i podobne drobiazgi.
Auto dostępne od ręki, do obejrzenia na granicy Warszawy/Józefosławia/Piaseczna.
Podana cena jest ceną brutto. Na samochód muszę wystawić fakturę VAT, dzięki czemu w razie potrzeby można go rozliczyć w ramach działalności/firmy.