Do zaoferowania mam jeden z najwygodniejszych samochodów jakie były i jeszcze są na rynku.
W moich rękach od 5 lat, kupiony od pierwszych właścicieli, którzy serwisowali go do końca w ASO i zakupiony w salonie PL, w tym czasie poza oczywistymi serwisami (najmniejszy stukot zawieszenia od razu był usuwany u mechanika lub osobiście) doszło kilka modyfikacji.
Wymiana oleju co 10k km zawsze z płukanką (po zakupie auto zrobiona była podwójna płukanka) i aktualnie auto jeździ na Penrite HPR 5 5W-40. Vka oddaje trochę ciepła więc nie zaleca się lania byle czego. Nigdy nie było "dawane mu na zimnym" zawsze z głową odczekane do momentu, gdy temperatura OLEJU osiągnęła odpowiedni poziom (w tym aucie około 60-100km jazdy).
A teraz po krótce z ważniejszych rzeczy:
Założenie instalacji LPG Stag 300 Premium (ważność butli 30.06.2029, przegląd i filtry zrobione miesiąc temu, pojemność ok 42L) - 262k
Komplet rozrządu, napinacz, uszczelniacze - 273k
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów - 278k
Swap układu wydechowego na stal kwasoodporną - 286k
Lakierowanie + wymiana wszystkich chromów, listew, czujników na oryginalne wraz z dokładką pod tłumik z Audi A6 C6 - 290k
Regeneracja alternatora - 304k
Fabrycznie nowy zderzak przód wraz z kompletem chrom, listew, grillem + lakierowanie klapy, zderzaka - 306k
Swap zawieszenia na gwint MTS BLACK GOLD EDITION + sprężyny Eibach - 307k
Swap hamulców - przód tarcze Rotinger T3 350mm, tył 330mm - zaciski Brembo od Mercedesa W205 - 308k
Koła 18" Borbet z oponami Imperial Ecosport 2 225/40/ZR18 92Y - 320k
Fabrycznie nowa oryginalna klapa bagażnika - 326k
Oraz wiele innych pomniejszych rzeczy, które na bieżąco były ogarniane np. wymiana rur oraz zbiorniczka układu wspomagania, wymiana głównego wentylatora, wymiana komplet głośników bass na oryginalne, pełna regeneracja lamp, drążki końcówki etc.
Gwint ustawiony aktualnie na komfortowy wjazd do galerii handlowych - przy niższej opcji trzeba było się turlać przez progi :)
Na ostatnich dniach dodatkowo zostało zrobione pełne spa tj. korekta lakieru, polerka kloszy, wosk, pranie środka i dywaników, czyszczenie wraz z impregnacją skór.
Przy okazji spalił się żarnik, więc nowy nabywca ma już świeżo wymieniony komplet :)
Do ogarnięcia do perfekcji jest pajęczynka widoczna na zdjęciu na tylnym zderzaku (ktoś w niego wycofał), dodatkowo lekko przytarte tylne lewe nadkole, które nie rzuca się w oczy, klosz prawej lampy - defekt od środka, woda się nie przedostaje więc nic szczególnego i parę rzeczy wnętrza, które nie są już niestety dostępne nowe - a czasu nie da się oszukać :)
Auto daje ogromny komfort i przyjemność z jazdy, bez radia dźwięk Vki przy 3k obrotów to najlepsza muzyka :)
Przegląd do 12.2024
OC&AC 11.2024
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.
Skoda do obejrzenia w Warszawie - Białołęka.