Przedmiotem sprzedaży jest Skoda Superb 2.0TDI 150KM 2016r. Kilka podstawowych faktów:
- zakup 07.03.2022 w serwisie AutoHero w Belgii (przebieg 112.000 km),
- jestem drugim właścicielem pojazdu,
- VIN - TMBJH9NPXG7073479,
- samochód bezwypadkowy,
- stan techniczny i wizualny oceniam na bardzo dobry,
- średnie spalanie - 6.22 l/100km (na podstawie przejechanych ok. 50.000km)
- sprzedaję z racji otrzymania najlepszego samochodu na świecie - służbowego,
- sprzedaż i możliwość oglądania / jazdy próbnej od 19/12/2024.
Superb to bardzo komfortowy i pojemny samochód. Przesiadka z Forda Focusa C-Maxa była mocno odczuwalna. Samochód jest dobrze wygłuszony. Trasy 500km+ nie są uciążliwe. Przy prędkościach powyżej 120 km/h nie trzeba drzeć ryja do pasażerów, aby skutecznie się skomunikować.
Całą historię użytkowania skrupulatnie dokumentowałem. Posiadam logi z serwisów eksploatacyjnych, tankowania (tak, wszystkie tankowania mam zapisane w aplikacji Fuelio), ubezpieczenia, opłat lub kosztów dodatkowych.
Wyposażenie - postarałem się zaznaczyć w miarę możliwości pola wyposażenia oferowane przez otomoto, ale jestem w posiadaniu pliku .pdf z pełnym opisem wyposażenia wraz z ich kodami. Zdecydowana większość jest widoczna na zdjęciach.
Ulepszenia niestandardowe:
- 2023.03 - położona ceramika w celu zabezpieczenia lakieru. Dotychczas 2 razy uzupełniana. Przed sprzedażą uzupełnię raz jeszcze, a dla zainteresowanych podam nazwę preparatu użytego do tego procederu. Od tamtego czasu kura była myta raz w miesiącu na dwa wiadra z wykorzystaniem odpowiednich kosmetyków samochodowych, a pomiędzy odbywały się zwykłe mycia bezdotykowe,
- 2023.06 - wgrana nowa mapa silnika - obecnie parametry przedstawiają się na 182KM / 425Nm (wykres mogę udostępnić), wyłączenie eko urządzeń dpf i egr (2024.03 odbyty przegląd w Belgii wraz z obowiązkową analizą spalin - przegląd zaliczony z wynikiem pozytywnym). System start-stop był wyłączany zaraz po odpaleniu silnika.
Program skrzyni biegów nie został zrobiony z racji tego, że zakład zajmujący się chip tuningiem nie miał takiej usługi w ofercie. Przyszłemu właścicielowi bardzo polecam, gdyż w trybie standardowym "D" skrzynia utrzymuje przesadnie niskie obroty, natomiast w trybie sportowym "S" znacznie je przeciąga. Osobiście jeździłem w trybie manualnym, powyżej 3 biegu pilnowałem, aby nie schodzić poniżej 1500 obr/min i nie "butować" auta na niskich obrotach ani na zimnym silniku. Automatyczne gaszenie silnika było wyłączane zawsze po uruchomieniu silnika (przyszłemu kierowcy polecam wykodowanie opcji)
Olej zmieniany regularnie, zazwyczaj mieściłem się w interwale 12.000 km. Ostatnia wymiana przeciągnięta do 15.000, ale tylko z racji urlopu i jazdy w zdecydowanej większości po autostradach.
Olej w skrzyni DSG (DQ250) wymieniony zaraz po zakupie, kolejna wymiana oleju w skrzyni powinna zostać wykonana przy ok. 170.000 km. Rozrząd również wymieniony bezpośrednio po zakupie.
Auto obecnie jeździ na kołach 17" z założonymi oponami zimowymi (GoodYear UltraGrip Performance+ 215/55/17 98V XL), są bardzo mało zużyte. Mam historię i logi z wymian opon, także dla zainteresowanych mogę je udostępnić. Opony letnie dorzucam w gratisie (Bridgestone Turanza 98W XL - wystarczą na minimum jeszcze jeden sezon). Do opon dołączam oryginalne pokrowce na opony od Skody.
W drzwiach kierowcy i pasażera znajdują się otwory na parasolki. Jedna jest orygi alna (Skoda), drugą dokupiłem ze sklepi Action, czyli jakieś dziadostwo tanie, ale działa.
Wady samochodu (niektóre na zdjęciach):
- lekka korozja nad przednią szybą,
- odkształcenia zderzaka przy reflektorze i błotniku,
- wgniotka w błotniku od strony kierowcy,
- pojedyncze odpryski lakieru na masce,
- nieco wysiedziane siedzenie kierowcy,
- pokrętło od menu wyświetlacza zegarów - czasami się zacina (brak zdjęć, temat znany na forach, wymiana przycisku rozwiązuje problem),
- przycisk Start-Stop engine - czasami trzeba nieco mocniej przycisnąć, ale generalnie działa bez zarzutu (brak zdjęć, temat znany na forach, ewentualna wymiana przycisku rozwiązuje problem),
- 2022.04 - sąsiad zarysował prawą stronę - naprawa została wykonana w warsztacie lakierniczym w Belgii (na koszt ubezpieczalni), także gdyby ktoś z miernikiem lakieru przyjeżdżał to będą tam widoczne wyższe wartości od fabrycznych.
Samochód jest ciągle w użyciu. Do czasu sprzedaży osiągnie przebieg w granicach 166.000 km.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu:
- - polski numer, najlepiej kontakt przez Whatsapp,
- (+32) 477 800 718 - belgijski numer.
Kupujący będzie musiał:
- zapłacić akcyzę w wysokości 3.1% wartości samochodu,
- przetłumaczyć dokumenty,
- zrobić przegląd,
- ubezpieczyć samochód
Możliwy powrót na kołach!
Możliwość obejrzenia / jazdy próbnej od 19/12/2024
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.