Smart Fortwo & pure cdi - 1
Smart Fortwo & pure cdi - 2
Smart Fortwo & pure cdi - 3
Smart Fortwo & pure cdi - 4
Smart Fortwo & pure cdi - 5
Smart Fortwo & pure cdi - 6
Smart Fortwo & pure cdi - 7
Smart Fortwo & pure cdi - 8
Smart Fortwo & pure cdi - 9
Smart Fortwo & pure cdi - 10
Smart Fortwo & pure cdi - 11
Smart Fortwo & pure cdi - 12
Smart Fortwo & pure cdi - 13
Smart Fortwo & pure cdi - 14
Smart Fortwo & pure cdi - 15
Smart Fortwo & pure cdi - 16
Smart Fortwo & pure cdi - 17
Smart Fortwo & pure cdi - 18
Smart Fortwo & pure cdi - 19
Smart Fortwo & pure cdi - 20
Smart Fortwo & pure cdi - 21
Smart Fortwo & pure cdi - 22
Smart Fortwo & pure cdi - 23
Smart Fortwo & pure cdi - 24
Smart Fortwo & pure cdi - 25
Smart Fortwo & pure cdi - 26
Smart Fortwo & pure cdi - 27
Smart Fortwo & pure cdi - 28
Smart Fortwo & pure cdi - 29
Smart Fortwo & pure cdi - 30
Smart Fortwo & pure cdi - 31
Smart Fortwo & pure cdi - 32
Smart Fortwo & pure cdi - 33
Smart Fortwo & pure cdi - 34
Smart Fortwo & pure cdi - 35
Smart Fortwo & pure cdi - 36
Smart Fortwo & pure cdi - 37
Smart Fortwo & pure cdi - 38
Smart Fortwo & pure cdi - 39

1 / 40

Smart Fortwo & pure cdi - 1
Smart Fortwo & pure cdi - 2
Smart Fortwo & pure cdi - 3
Smart Fortwo & pure cdi - 4
Smart Fortwo & pure cdi - 5
Smart Fortwo & pure cdi - 6
Smart Fortwo & pure cdi - 7
Smart Fortwo & pure cdi - 8
Smart Fortwo & pure cdi - 9
Smart Fortwo & pure cdi - 10
Smart Fortwo & pure cdi - 11
Smart Fortwo & pure cdi - 12
Smart Fortwo & pure cdi - 13
Smart Fortwo & pure cdi - 14
Smart Fortwo & pure cdi - 15
Smart Fortwo & pure cdi - 16
Smart Fortwo & pure cdi - 17
Smart Fortwo & pure cdi - 18
Smart Fortwo & pure cdi - 19
Smart Fortwo & pure cdi - 20
Smart Fortwo & pure cdi - 21
Smart Fortwo & pure cdi - 22
Smart Fortwo & pure cdi - 23
Smart Fortwo & pure cdi - 24
Smart Fortwo & pure cdi - 25
Smart Fortwo & pure cdi - 26
Smart Fortwo & pure cdi - 27
Smart Fortwo & pure cdi - 28
Smart Fortwo & pure cdi - 29
Smart Fortwo & pure cdi - 30
Smart Fortwo & pure cdi - 31
Smart Fortwo & pure cdi - 32
Smart Fortwo & pure cdi - 33
Smart Fortwo & pure cdi - 34
Smart Fortwo & pure cdi - 35
Smart Fortwo & pure cdi - 36
Smart Fortwo & pure cdi - 37
Smart Fortwo & pure cdi - 38
Smart Fortwo & pure cdi - 39

Najważniejsze

Przebieg

206 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

799 cm3

Moc

45 KM

Opis

Smarcik CDI, od miłośników marki

Smarcik w naszych rękach od 1/2020. i 118kkm przebiegu.

Samochodem jeździła moja małżonka, po Krakowie a bardziej po okolicach, cały czas utrzymywany w dobrym stanie technicznym tak żeby każdego dnia bezproblemowo służył.
Kupiła sobie nowszą generację, a 3 Smarty w domu to trochę za dużo, choć ja bym dyskutował czy rzeczywiście jest tak ;)

Mniej uwagi zwracano na walory estetyczne, więc drobne mankamenty estetyczne które były albo się pojawiły, nie poprawiano, o czym świadczą zdjęcia.


Wyposażenie:
szyby w prądzie, półautomatyczna* klimatyzacja.

*- automatycznie utrzymuję zadaną temperaturę, oraz zamyka obieg na wewnętrzny gdy chłodzi i się temperatura ustawi na minimum, oraz włącza klimę żeby odparować szyby zimą gdy nawiew skieruje się tylko na szybę

Skrzynia ma tryb manualny, jak i w pełni automatyczny.

Hill-holder jest, ESP jest. 2 kluczyki.

Radio seryjne, z wejściem AUX na 3.5mm jack, Baseus uchwyt magnetyczny do telefonu(blaszka do telefonu gratis)

Fotele mają regulowane oparcia, a fotel pasażera można złożyć na płasko i wozić przedmioty 1.4m długie. Niestety uchwytów ISOFIX do fotelika dziecięcego brak(ale można dokupić same mocowanie i przykręcić)

Bagażnik całkiem spory, po zrównaniu foteli(gdy się wyjmie styropian spod nóg pasażera to nawet wtedy ma na nogi dużo miejsca gdy fotele są zrównane) podstawa bagażnika mierzy 100cm szerokości i 65cm głębokości(przy kierowcy 170cm wzrostu) a wysokość do linii okna jest 40cm, a pod dach 70cm. Czyli od 260 do 455 litrów


Z dodatków są też fajne i szersze felgi Alutec 15"(na nich jak nowe opony zimowe z 9/2020. Kleber Krisalp HP3 165/195) oraz drogocenne poszerzenia błotników tylnych Brabus - czyli przygotowany pod felgi od 450 lub Roadstera, opona nie będzie wystawała.


PT/OC do marca 2025.


Auto 3/2017 sprowadzono z Niemiec, i już tam było po chip tuningu u znanego Niemieckiego speca od Smartów(tak przekazał poprzedni właściciel, nie wiem co to za tuner) i podobno wystrojono go na ok 70KM i 140Nm (nie hamowałem, ale jedzie rzeczywiście jak rakieta i duuużo lepiej niż każdy w benzynie, z wyjątkiem turbo 84KM oraz Brabusa) oraz ograniczenie prędkości podwyższono na 157km/h, realne 15 sekund do setki (vs. 19.8s dla seryjnego 45KM CDI)

Silnik to jeszcze ten stary dobry CDI sprzed liftu/ekologii/DPF, Euro 4 norma.

Spalanie przy spokojnej jeździe poza miastem ok 3.5, w Krakowie ok 4-4.3, a jak się cały czas ciśnie to raczej ok 5, a przy 140 autostradą do 5.5 trzeba liczyć. Włączenie klimy to jakieś +0.5


Za naszej kadencji mechanicznie ogarniano, nie oszczędzając:


- wymiana wahaczy przód, końcówek drążków kierowniczych

- emulator EGR(czyli wyłączony z funkcji, jako że sprawiał drobne problemy - wyskakiwał błąd i towarzyszący mu safe mode ograniczania mocy silnika)

- wymiana intercoolera na nowy(standardowy problem w Smartach CDI, wentylator dynda i przedziurawia go)

- wymiana miski olejowej na tą ze korkiem spustowym, żeby można wymieniać samemu i na czas

- wymiana świec żarowych

- wymiana plecionki wydechu

- poduszka silnika boczna

- wymiana wysprzęglika (Sachs, nowy)

- paski osprzętu, jakieś czujniki, uszczelki i inne duperele

- wymiana hamulców (tarcze/klocki, bębny/okładziny, płyn)

- wymiana termostatu

- serwis klimatyzacji
- wczoraj, 12.11. dostał nowy akumulator, jako że stary co bóg wie od kiedy w aucie - wymiękł na pierwszym mrozie

Oprócz hamulców wszystko robione w serwisie Smart Kraków(kwitki są) a można się u nich także umawiać na sprawdzenie przed zakupem(zazwyczaj robią to od ręki), na pewno nie umknie im żaden detal który jest do poprawy.


Mankamenty estetyczne:

- z panelu dachowego schodzi klar, po mału ciągle odpada pod mijką na bezdotykowej, typowe.

- prawy tylny błotnik ktoś z poprzednich właścicieli musiał naprawiać, i zamiast polakierować założył(także na lewy) przezroczystą folię ochronną. Niestety na prawym błotniku coś w przygotowaniu powierzchni do folii poszło nie tak, i rok po zakupie zaczęła się łuszczyć pod myjką i odsłaniać zmatowiony pod nią plastyk błotnika. Kolesie od folii odradzali nową, bo PPF droga i mówili że lepiej i taniej będzie po prostu polakierować

- przetarcie w folii na lewym dolnym rogu

- przetarcie na rancie prawego przedniego błotnika(ślady czyjegoś zderzaka...)

- pęknięta prawa tylna lampa(tak kupiliśmy, zasylikowano żeby nie wyciekał płyn światła wstecznego ;) ) i ciągle zapominano o wymianie przy okazji zdejmowania zderzaka do serwisu..

- maleńka dziurka na siedzisku fotela kierowcy

- dwa malutkie odpryski na szybie czołowej po prawej(od dawna są, nie powiększają się), poza polem widzenia, diagnosta się nie czepiał
Czyli tak, wiecie, auto nie jest nowe, pomimo że z daleka tak wygląda ;)


Na dzień dziś wszystko sprawne, wszystko działa, autem jeżdżę kilka razy w tygodniu.

W bliższej lub dalszej przyszłości trzeba będzie ogarnąć kilka punktów z faktu wieku i przebiegu, jak to z każdym autem, więc jako że znam te auta to o tym mówię, żeby niespodzianek nie było.

Na dzień dziś wiadomo że w bliższej lub dalszej przyszłości trzeba będzie ogarnąć:

- turbinę, jako że gdzieś z wiosny zaczęła lekko świstać i stwierdzono lekkie luzy. Regeneracja 800-1000 zł i 400-500 robocizna.

- klimatyzacja może wymagać uwagi z wiosny, jako że minionej wiosny przy teście szczelności przy wysokim ciśnieniu wykryto delikatny wyciek z chłodnicy(typowe, koroduje po prostu) i przez to trzeba było uzupełnić nieco więcej czynnika. Aczkolwiek, całe lato działała bez zarzutu.
- poci się olejem spod korka wlewu
O klimie mogłem nie mówić, a turbinę mogłem wymienić sam na używaną za kilka stów. Ale lepiej to samemu zrobić i mieć pewność że będzie dobrze na kolejne 100-200 tyś km, prawda?


Dorzucę dywaniki gumowe na zimę, oraz mogę dorzucić komplet kół stalowych(opony śmietnik, z racji wieku) od wersji 450 więc tył tajnie szeroko by siedział, można by wtedy na alusy dać letnie i mieć 2 komplety kół.
Cena obniżona, ostateczna, na szybką sprzedaż, nie że mu coś dolega.


Lepsze/większe zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/CvmRL9NkPYPo93NaA

 

13 listopada 2024 9:08

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

Fortwo

Wersja

& pure cdi

Generacja

II (2007-2013)

Liczba drzwi

2

Kolor

Biały

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

8250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Igor

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store