SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 1
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 2
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 3
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 4
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 5
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 6
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 7
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 8
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 9
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 10
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 11
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 12

1 / 13

SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 1
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 2
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 3
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 4
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 5
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 6
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 7
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 8
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 9
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 10
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 11
SsangYong Rexton W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire - 12

Najważniejsze

Przebieg

175 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

155 KM

Opis

Auto podczas jazdy na prostej drodze (autostrada 110km/h na tempomacie) straciło na chwilę moc. Po zatrzymaniu i obejrzeniu odpalił normalnie i jechało, lecz po kilku km zgasło puszczając siwą chmurę dymu z wydechu. Od tego czasu nie było odpalane, sprawdzane, otwierane, holowane, ciągnięte itp.

wróciło z innego kraju na lawecie. Nie diagnozowałem. Laweciarz powiedział, że mu to wygląda na turbinę.


Auto jest trzecim pojazdem w rodzinie (plus czasami jeżdżę służbowymi), więc niestety nie mam motywacji na jakąkolwiek diagnozę - stad decyzja o sprzedaży. Miałem wystawić miesiąc temu, ale auto czekało na odpowiedź reklamacyjną ubezpieczyciela podróży - panowie z obsługi lawety rękami pomagali przy wciąganiu na lince i wcisnęli przedni błotnik :), w międzyczasie wygasł przegląd (który i tak nie ma znaczenia, bo auto nie jeździ i tylko na lawecie jest możliwy odbiór). Ubezpieczenie do 26.11.2024.


Przed awarią i podróżą był u mechanika. Nabita została klimatyzacja (na wszelki wypadek, był jeszcze czynnik), zmieniony drążek stabilizujący ramę - tył lewy. niestety był jedynie jakiś dziwnej marki Maxgar. Mam go krótko i nie znam bolączek a mechanik nic innego nie widział). Wymieniona była też szyba przednia (nie był to wypadek - kupiłem z pękniętą i zmieniłem po zakupie na nową (z podgrzewaniem elektrycznym). Poprzedni właściciel przed sprzedażą zrobił tarcze i klocki (to widać więc jedynie to z zapewnień poprzednika wymieniam). Auto jak jest zatankowane pod korek ma wyciek z baku (jedynie jak bak jest pełny, aktualnie jest prawie pełny i nie cieknie). Do sprawdzenia ręczny (bardzo słabo łapał) oraz słaba jasność wyświetlacza nawiewu (czasami). I oczywiście opisana na wstępie awaria.


Większość mojego kilkutysięcznego przebiegu przejechałem po autostradzie z napędem tylko na tył, ale sprawdziłem napędy pod górkę i w błocie kilka razy. Przełącza się sprawnie, działa jak należy. Auto ma super kąt zawracania - nie jeździłem inną terenówką z takim uczuciem, że skręcam wózkiem marketowych. nawet suwowa rawka hybrid jest ciężka i nieporęczna w porównaniu z tym atutem.


wyposażenie (z pamięci):

- klimatyzacja automatyczna

- manualna skrzynia 6 biegów + wsteczny

- tempomat

- lampy dzienne led + reflektory soczewkowe

- siedem siedzeń (trzeci rząd 2 siedzeń składany na równo w podłogę, po jego złożeniu bagażnik jest olbrzymi)

- odłączany hak (nie używałem, jedynie montowałem testowo)

- relingi dachowe

- czujniki cofania

- nawiew na tylny rząd siedzeń

- oryginalne radio z system głośnomówiącym bluetooth

- sporo wtyczek zapalniczki (z tyłem są chyba 4 miejsca)

- przyciemniane szyby (chyba fabrycznie mają taki kolor)

- elektrycznie podnoszone wszystkie szyby

- kierownica wielofunkcyjna (tempomat, radio)

- elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią (o ile pamiętam reguluje też lusterka)

- podgrzewane fotele (z regulacją poziomu grzania)

- napęd 4x4 przełączany manualnie za pomocą przełącznika. ma trzy tryby - napęd na kola tylne, na 4 koła, na 4 koła z blokadą


Patrząc na wyposażenie wygląda jak wersja sapphire, ale proszę nie przywiązywać się do akurat tej informacji, bo otomoto wymusza wybór, ale ja na 100% nie wiem czy to ta wersja.


przebieg około 175 tys km (pewnie mniej). nie podaje co do km, bo akumulator się rozładował i nie mogłem sprawdzić.


autem nie miałem żadnej stłuczki, poprzedni właściciel także tak deklarował. Samochód był sprowadzony z Niemiec w stanie podobno nienagannym. O ile jednak dobrze pamiętam, to znalazłem w wyszukiwarce internetowej vin wpis o kolizji.


do auta dodaję drugi komplet opon i felg (auto stoi na letnich, drugi komplet jest zimowy, ma nawet ładniejsze felgi).


bagażnik dachowy nie jest przedmiotem ogłoszenia i będzie zdemontowany przed sprzedażą.

 

15 listopada 2024 20:44

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2013

Model pojazdu

Rexton

Wersja

W 2.0 D20 DTR 4WD Sapphire

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Czarny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Praga-Południe

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store