Ostatnie dni często przebywam na działce, gdzie jest bardzo słaby zasięg, wiec jesli jest problem z dodzwonieniem się, prosze o smsa- wtedy oddzwonie
Nie zamieniam się na inny samochód.
Negocjacje ceny tylko na miejscu.
Warte podkreślenia - subaru kupione w widocznym stanie, z ważnym przeglądem, a nie jako pojazd który nie przeszedł badania technicznego i był sprzedawany tylko na export. Ostatnie 7 lat jeździł w okolicach Kolonii ( północno-zachodnia część Niemiec, gdzie nie ma większych zim i sypania solą. Niżej ważne informacje i serwis:
- niemiecki przegląd ważny do listopada 2025 ( był robiony w 2023 roku 23 listopada przy przebiegu 180133 - dołączam zdjęcie z widocznymi datami i przebiegiem )
- z całą świadomością zaznaczyłem opcje- bezwypadkowy/ bezkolizyjny. Żaden element blacharski nie był wstawiany- pod maską wszystko w oryginale ( dodaje zdjęcia jak wyglądają śruby błotników i zawiasów maski i szczeliny miedzy błotnikami a przednimi słupkami. Maska, błotniki, drzwi, tylne błotniki dach - są w oryginale, co jest ogromna rzadkością w aucie tego typu, które ma 16 lat ! Klapa tylna nie licząc prawego dolnego narożnika ( naprawa rysy/ wgniotki - bez szpachli ) też w oryginale. Ktoś lubi kłamstwa, zapraszam w Polske - na pewno je usłyszy :) jak szczerość - to zapraszam do mnie.
Serwis przeprowadzony w Polsce:
- wymiana świec ngk
- wymiana filtra kabinowego i powietrza
- wykładziny gumowe
- prace pielęgnacyjne
- dorobiony drugi kluczyk
- korek chłodnicy ( oem subaru )
- olej Valvoline 5w40 + filtr oleju ( oem subaru )
- nowa butla gazowa o pojemności 52L z homologacja na 10 lat
( wlew gazu pod klapką )
Koszt ponad 2,5 tyś zł
Auto prowadzi się dobrze, skrzynia pracuje prawidłowo - płynnie zmienia biegi, nie przeciąga i nie szarpie. Silnik pracuje równo, hamulce w dobrym stanie, zawieszenie jest ok. Środek auta w dobrym stanie. Spód auta jest w ładnym stanie - progi/ ranty tylnych błotników/nad szyba przednią - bez rdzy.
Forester ma 16 lat i nie jest nowym autem - posiada drobne ryski i wgniotki .O mnie krótko: Jeżdżę subaru od ok 18 lat- ze względu na napęd i prostotę (najczęściej były to forestery, legacy i otb ) Znam te modele bardzo dobrze- ich plusy i minusy. Jeśli trafia się fajny egzemplarz ( a jest to ostatnio bardzo bardzo rzadko ) -kupuję. Auta umęczone, przerdzewiałe omijam szerokim łukiem ( nawet gdy wydałem pieniądze na paliwo czy lawetę itd - to jest moje ryzyko ) . Większość prac wykonuje przy subaru sam hobbistycznie- więc odchodzi droga mechanika i często mało kompetentna ( brak znajomości marki/silnika, jak i oszustwa - np wymiana rozrządu - bez jej wymiany... bez komentarza ).
Cena do małej negocjacji na miejscu i tylko na miejscu ( adekwatna do stanu, niskiego przebiegu i przeprowadzonego serwisu. Jeśli szukasz suva na parę lat - ten Forester jest warty uwagi.
Osoby poważnie zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.
( dosyłanie dodatkowych zdjęć przy takiej ilości na otomoto to ostateczność)
Nie mam czasu na godzinne rozmowy telefoniczne, gdzie na koniec dowiaduje się, że kupujący musi sprzedać swoje stare auto...a jeszcze go nie wystawił
Szanujmy siebie oraz czas.
Forester do obejrzenia 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym umówieniu się.
Zapraszam również firmy zajmujące się profesjonalnie oględzinami.