Nie zamieniam się na inny samochód.
Negocjacje ceny tylko na miejscu.
Auto sprowadzone w lutym 2024roku w widocznym stanie
Niżej ważne informacje i serwis:
- podane dane jak: vin, data I rejestracji i tablice - sa prawidłowe
- wymieniony rozrząd ( pasek Dayco, rolki skf, ntn i napinacz ntn
- wymieniony olej ( amerykanski Gulf z normami subaru hp ) w skrzyni automatycznej wraz z wewnetrznym filtrem oraz w przekładni ( motul 75w90 )
- wymienione świece ngk ( takie jak na pierwszy montaż )
- wymieniona pierwsza sonda lambda ( denso )
- wymienione przednie amortyzatory ( firmy Sachs ) oraz górne poduszki amortyzatorów
- wymieniona chłodnica wody+ płyn chłodzący + korek ( oem subaru ) + termostat ( oem subaru )
- nowa butla gazowa w koło 52litry+ wielozawór + przeniesiony wlew pod klapkę paliwa
- 2 gumy stabilizatora ( oem subaru) + 2 przednie łączniki meyle hd oraz z tyłu 2 gumy stabilizatora ( oem subaru )
- wykładziny gumowe
- opony całoroczne 215/65/16
- filtr powietrza oraz filtr kabinowy węglowy
- olej był wymieniony przez poprzedniego właściciela na Liqui Moly i przy przebiegu 191.300
- piórnik z książką serwisowa + 2 kluczyki
- segregator ( gromadzone przez poprzedniego właściciela wszystkie dokumenty dotyczące auta )
- z całą świadomością zaznaczyłem opcje- bezwypadkowy/ bezkolizyjny. Żaden element blacharski nie był wstawiany- pod maską wszystko w oryginale ( dodaje zdjęcia jak wyglądają śruby błotników i zawiasów maski i szczeliny miedzy błotnikami a przednimi słupkami. Maska, błotniki, drzwi, tylne błotniki dach - są w oryginale, co jest ogromna rzadkością w aucie tego typu, które ma 16 lat ! Ktoś lubi kłamstwa, zapraszam w Polske - na pewno je usłyszy :) jak szczerość - to zapraszam do mnie.
Auto prowadzi się dobrze, skrzynia pracuje prawidłowo - płynnie zmienia biegi, nie przeciąga i nie szarpie. Silnik pracuje równo. Hamulce w dobrym stanie. Środek auta ładny. Spód auta jest w niezłym stanie - progi/ ranty tylnych błotników/nad szyba przednią - bez rdzy.
Forester ma 16 lat i nie jest nowym autem - posiada drobne ryski i wgniotki .O mnie krótko: Jeżdżę subaru od ok 18 lat- ze względu na napęd i prostotę (najczęściej były to forestery, legacy i otb ) Znam te modele bardzo dobrze- ich plusy i minusy. Jeśli trafia się fajny egzemplarz ( a jest to ostatnio bardzo bardzo rzadko ) -kupuję. Auta umęczone, przerdzewiałe omijam szerokim łukiem ( nawet gdy wydałem pieniądze na paliwo czy lawetę itd - to jest moje ryzyko ) . Większość prac wykonuje przy subaru sam hobbistycznie- więc odchodzi droga mechanika i często mało kompetentna ( brak znajomości marki/silnika, jak i oszustwa - np wymiana rozrządu - bez jej wymiany... bez komentarza ).
Cena do małej negocjacji na miejscu i tylko na miejscu ( adekwatna do stanu, dość niskiego przebiegu i przeprowadzonego serwisu. Jeśli szukasz suva na parę lat - ten Forester jest warty uwagi.
Osoby poważnie zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.
Nie mam czasu na godzinne rozmowy telefoniczne, gdzie na koniec dowiaduje się, że kupujący musi sprzedać swoje stare auto...a jeszcze go nie wystawił
Szanujmy siebie oraz czas.
Forester do obejrzenia 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym umówieniu się.
Zapraszam również firmy zajmujące się profesjonalnie oględzinami.