Samochód ma stały napęd na 4 koła, opcjonalnie system jazdy terenowej, niskie spalanie 8 litrów benzyny na 100km, pojemność silnika 2498 cm3, moc 177 KM, OTOMOTO NIE WIDZI TYCH OPCJI bo auto jest z USA. Kamera cofania, system ostrzegania przed kolizją, system ostrzegania przed zagapieniem się na zielonych światłach, system ostrzegania przed mimowolną zmianą pasa ruchu (jak przy zaśnięciu za kierownicą) kamera stereo i system automatycznego zwalniania w ramach funkcji autopilota, gdy auto jadące z przodu zwalnia pojazd też zwalnia, a gdy przeszkoda znika pojazd automatycznie przyspiesza. Systemy wspomagania hamowanie. Ogrzewane lusterka, osłona prawego lusterka uszkodzona, w lusterkach system ostrzegania przed samochodem jadącym obok w martwym polu, ostrzegania przed pieszymi poza strefą widzenia w lusterkach, ostrzegania przed przeszkoda w trakcie cofania, przed niebezpiecznym podłożem (gdy dziury są groźne dla podwozia). Bardzo zrywny samochód, stan mechaniczny doskonały, zadbany, nie wymaga żadnych napraw, tylko systematycznej wymiany oleju. Opony w dobrym stanie. Na liczniku 91 tysięcy mil, czyli około 146 tysięcy km, z czego około 10000 km w Polsce. Lusterko kierowcy aktywnie wygasza w nocy rażące światła z tyłu samochodu, wiele innych udogodnień, np. wspaniały pod-bagażnik ze styrofoamu. Mam drugi samochód kupiony w USA dla syna, syn go nie chce, mogę sprzedać auto zarejestrowane wcześniej czyli Subaru, bo to drugie auto nie może być sprzedane do marca 2025, było sprowadzone później niż Subaru jako mienie przesiedleńcze. Inaczej bym tego SUbaru nie sprzedał, bardzo wygodne, świetnie się prowadzi, bardzo bezpieczne. Auto było kupione jako uszkodzone na terenie USA, zostało przygniecione gałęzią, po wpisaniu numeru VIN widać w internecie jak wyglądało przed naprawą. Zakupione przeze mnie jako uszkodzone w roku 2021, naprawione w dobrym warsztacie w USA, Wymieniony dach, szyberdach, drzwi bagażnika, zderzak i błotnik, pełna dokumentacja części i dokumentacja naprawy w warsztacie USA do wglądu. Po naprawie w certyfikowanym warsztacie samochodowym w USA dopuszczony do ruchu przez Policję USA po dokładnych badaniach w policyjnym certyfikowanym warsztacie samochodowym. W USA po naprawie jeździłem nim przez dwa lata, w kwietniu 2023 auto znalazło się w Polsce, pierwsza rejestracja w Polsce kwiecień 2023. Sprowadzone jako mienie przesiedleńcze. Olej konsekwentnie wymieniany co 5000 km i w USA i w Polsce, wymieniona chłodnica Air condition, filtr kabinowy, lampy przednie i przeciwmgielne, dostosowany do przepisów ruchu w Europie. Auto od chwili zakupu na terenie USA ma tylko jeden kluczyk.