Auto posiadam ponad 4 lata
Mnóstwo inwestycji aby usprawnić mechanicznie i terenowo.
W pierwszym roku używane bardziej terenowo co niestety odbiło się na kilku blacharskich elementach, później służyło do turystyki i codziennej jazdy
Klimatyzacja sprawna i działa od samego początku jak mam to auto
Ja przejechałem ponad 80 tys km i poza bieżąca eksploatacja wymieniłem czujnik ciśnienia do gazu rok temu ..a tak filtry, klocki, oleje..to co w każdym innym.
Czym się różni o większości Subaru
- wymienione kielichy - nie łatane , blacha 2mm (zdjęcie posiadam)
- piaskowany czyszczony tył (zdjęcia)
- założony lift zawieszenia 2 cale
- sanki przód wymienione
- rozrząd wymieniony 4 lata temu
- osłona spodu silnika z DuroAluminium 5mm (adoptowane z Toyota Hilux)
- 2024 opony AT Yokohama Geolandar G015 215/65 R16
- 2024 sprzęgło z dociskiem.
- 2024 amortyzatory sprężyny przód
- 2024 klocki przód ( tarcze 2022)
- 2023 amortyzatory sprężyny tył
- radio android z kamera cofania
- przyciemnione szyby tył
- zabudowa , sprawdzała się wielokrotnie
- wyprowadzone zasilanie na tył
- lampa LED przód i podświetlenie Led tył
- 2024 świece , przewody , regulacja zaworów
Auto ma od 4 lata instalacje LPG dzięki czemu spala 12-13 l gazu
Do auta dorzucam zabudowę, kratkę oryginalna na tyl , koło zapasowe na feldze stalowej oraz 4 kola na felgach stalowych
Forster używany codziennie do jazdy do pracy.
To nie jest auto dla estetów. Ma swoje wizualne niedoskonałości. Najważniejsze w Subaru jest zrobione/wymienione (nie łatane) to co jest jego najwieksza bolączka , kielichy tył
Dołączam zdjęcie jak się prezentuje z namiotem dachowym , który oczywiście nie jest w tej ofercie
Co do dzielności terenowej to tu przy lifcie i reduktorze naprawdę potrafi pozytywnie zaskoczyć a przy tym jest niepozornym autem
Dla osob majacy ograniczony budzet moge sprzedac na stalowych kolach i bez oslony silnika za 11 tys
Auto do sprzedania, przegrało z nowymi potrzebami ..żona potrzebowała inne auto (Rav4)