Subaru Forestera zakupiłem w kwietniu 2016 roku przy przebiegu 239 tys. km. Jego pierwsza rejestracja w Polsce miała miejsce w dn. 15.03.2013r.
Auto jest bezwypadkowe, posiada kilka niewielkich wgnieceń czy rys parkingowych, pojawiły się też niewielkie ogniska rdzy.
Naprawy wykonywane były na bieżąco:
- regeneracja alternatora: 06.2024r. , wymiana cylinderków
- ostatnia wymiana oleju i filtrów, wymiana szczęk hamulcowych: 04.2024r. przy 377tys. km
- serwis klimatyzacji: 04.2024r. - uzupełnienie czynnika, ozonowanie
- wymiana sprzęgła, oleju w skrzyni, wysprzęglika i łapy: 03.2024r.
- wymiana akumulatora: 06.2023r.
- badanie okresowe zbiornika LPG: 04.2023r. (aktualne zezwolenie na eksploatację do 2033r.)
- wymiana amortyzatorów – tył Sachs: 05.2021r.
- wymiana reduktora: 07.2020r.
- wymiana rozrządu: 03.2020r. przy przebiegu 322 tys.
Przegląd techniczny aktualny do: 28.04.2025r.
OC w PZU ważne do: 14.03.2025r.
Przebieg 381 tys. km i nadal się zwiększa, bo autem nadal jeżdżę.
Silnik 2.0 o mocy 158 KM, B+G, system Bi-fuel – Forester posiada fabryczną instalację gazową BRC. Spalanie średnie 12 l/100km.
Opony letnie 17” na felgach aluminiowych, zimowe 16” na stalowych felgach. HAK demontowany. Czujniki parkowania z tyłu.
Podgrzewane fotele kierowcy i pasażera.
Po tylu latach użytkowania wiem, że FORESTER to sprawdzone, solidne i bezpieczne auto.