Niestety muszę się rozstać z moim Forkiem.
Kupiony za pośrednictwem forum Subaru. Włożone jest w niego dużo serca i pieniędzy.
Zresztą o tym piszę nizej.
Forester SF 2.0 t 240 KM
przebieg 328 tyś km.
turbina TD04 z WRX (obecnie ładuje 1,3bara),
zegar doładowania turbo,
intercooler WRX,
wtryski z STI,
Downpipe przelotowy MG motorsport,
puszka końcowa seria WRX ( dla komfortu podróżowania),
Silnik po remoncie 200kkm,
remap przy 250kkm w carficie na Ecutecu
Forek jeździ tylko na pb98,
dodatkowo zasilanie LPG
Poza tym amorki KYB Ultra SR i cały tylny zawias zrobiony na tip-top (na biały kolor)
Wymienione tylne łożyska, piasty i połosk
Forek zdrowy, podłoga zabezpieczona Raptorem,
dyfer, wał farbą okrętową - zieleń
lift 5 cm (podkładki pod amortyzatory plus wachacze tył)
Załączam też zdjęcia kielichów
przy 308 tys km zrobione uszczelki pod głowicami wraz z planowaniem bloku, oleje/filtry/płyny,
nowe sprzegło, tarcza obita kevlarem
nowa chłodnica wody.
przy 280kkm zmieniony został kompletny rozrząd, świece i przewody,
dołożone rozpórki przód/tył.
dołożony grubszy tylny stabilizator od WRX
tarcze z przodu i klocki Ferodoo
z tyłu klockiFerrodo , tarczobębny, szczęki, sprężynki. silikonowe rury osprzętu.
klakson hella supertone.
klima
stalowa osłona silnika
3miesiace temu wymieniony zbiornik paliwa na nowy, który od razu został zaimpregnowany
Zregenerowany rozrusznik, maglownica
zrobione pierdoły typu cieknący sprysk tył,
cieknący czujnik ciśnienia oleju i pewnie coś jeszcze by się znalazło.
z dodatkowych rzeczy:
nowe opony cooper Discoverer ATT 225/55 17
Kierownica Momo
Gałka zmiany biegów STI
bagażnik dachowy offroad
ledbar 50 cm
trapy i hilift
20.08.2024 zrobione badanie techniczne.
ubezpieczenie ważne jeszcze ponad pół roku.
Na całego carfita mam papiery i właściwie na wszystko (cała teczka dokumentów łącznie z paragonami ze stacji potwierdzających tankowanie 98)
Faktur 2017-do teraz na jakieś 60k zł z czego w tym roku na około 10k