Subaru Forester 2.0i w kolorze Rally Green E6A. Rok produkcji 2011. Data I rejestracji 24.02.2011.
Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, wolnossący w układzie Boxer o pojemności 1994 cm3 , mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 196 Nm. Norma Euro5. Kod silnika EJ20F, z głowicami przystosowanymi do zasilania gazem. Skrzynia biegów manualna pięciobiegowa z reduktorem. Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym.
Samochód pochodzi z niemieckiej sieci dystrybucji marki, zakupiony był przeze mnie osobiście na terenie Niemiec w 2017 r. jako uszkodzony - uderzony w lewy przedni narożnik. Wymieniono lewy przedni błotnik w kolorze, lewą lampę, zderzak i wahacz koła. Lakierowano maskę i zderzak. Na życzenie mogę przesłać zdjęcia. Po naprawie wykonano ustawienie geometrii 3D. Posiadam wydruk.
Forester serwisowany w zakładzie niezależnym. Auto utrzymywane w ciągłej sprawności mechanicznej. Nigdy mnie nie zawiodło. Po zakupie w 2017 r. założono instalację gazową STAG z butlą o pojemności roboczej 53 l. Instalacja serwisowana i regulowana co około 10 000km w autoryzowanym serwisie STAG w Lublinie.
W aucie od zakupu wykonano:
- wymiana oleju silnikowego oraz filtrów co 10 000km, olej Motul 5w30, filtr oleju zawsze OEM
- wymiana oleju przekładniowego w skrzyni biegów z przednim i centralnym dyferencjałem oraz w tylnym dyferencjale co 60000 km, olej MOBIL 75w90
- regeneracja wiskozy centralnego dyferencjału
- wymiana podpory wału napędowego 2x
- wymiana tulei wahaczy przednich 2x
- wymiana tulei dyferencjału tył
- wymiana łączników stabilizatora przód 2x
- wymiana gum stabilizatora przód 2x i 1x tył
- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody i uszczelniaczem wału 2x oraz wymiana samego paska 1x, ostatnio rok temu
- wymiana chłodnicy silnika
- wymiana świec zapłonowych 2x
- wymiana sprzęgła
- wymiana foteli i kanapy na skórzane, fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- wymiana kierownicy na wielofunkcyjną z wersji po liftingu oraz mieszków dźwigni zmiany biegów i hamulca ręcznego,
- wymiana radia na model z wersji po liftingu, z USB, bluetooth i kolorowym wyświetlaczem z możliwością podłączenia kamery
cofania, oraz mikrofonu do rozmów telefonicznych z wykorzystaniem głośników auta
- wymiana obu tylnych i przedniej lewej piasty koła
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód i tył 2x
- wymiana końcówki lewego drążka kierowniczego
- wymiana łożysk kolumn amortyzatorów przód
- wymiana grilla na wersję po liftingu
Aktualny przebieg wynosi około 239 000 km. Samochód w ciągłej eksploatacji.
Auto posiada mankamenty:
W niedalekiej przyszłości do wymiany będzie lewy tłumik.
Powłoka lakiernicza posiada wiele rys, jak na 15 letni samochód używany w mieście. W wyniku szkód parkingowych do lakierowania są oba zderzaki.
Podwozie auta zostało zabezpieczone w 2022 roku.
Dodatkowo pojazd wyposażony został w oryginalny hak holowniczy Subaru, wpisany w dowód rejestracyjny.
W cenie zakupu:
- dwa komplety kół, letnie 17" z Subaru XV z rocznymi oponami Fulda, zimowe OXXO 16" z oponami Dębica,
- legalna trzecia tablica rejestracyjna do bagażnika na hak, wpisana w dowód rejestracyjny,
- dodatkowy komplet dywaników,
- spoiler na tylną klapę, do polakierowania,
Badanie Techniczne ważne do 13.01.2026r.
Polisa OC ważna do 30.01.2026 r.