Subaru Forester 2.0i CVT Platinum 4x4
Silnik benzynowy o mocy 150 KM z wtryskiem pośrednim, który jest ostatnim do którego można bez żadnego problemu zamontować instalację LPG. by jazda była jeszcze bardziej ekonomiczna.
Samochód wyposażony w skrzynię automatyczną automatyczna Lineartronic z możliwością ręcznej zmiany przełożeń przy kierownicy (manetki). Na kierownicy system SI-Drive - 2 tryby pracy silnika i skrzyni biegów.
Kultowy symetryczny napęd wszystkich kół 4x4.
Samochód w całości oryginalny. W 2019 r. wymieniono w ramach ubezpieczenia autocasco szybę przednią (uszkodzenie od kamienia) na oryginalną w serwisie Subaru.
Auto jest w bardzo bogatej konfiguracji, tj. wersja z półskórą (chyba najlepsza wersja wyposażenia), aktywny tempomat, system Eyesight (utrzymanie kierunku jazdy, itp.), aktywne hamowanie przed przeszkodą, asystent pasa ruchu, system martwego pola, dwie kamery (tylna oraz przednia w lusterku). Przy sprzedaży auto było wyposażone w folię na zderzak przedni oraz tylne oraz klamki (brak rys pod klamkami). Auto po zakupie zostało przeze mnie doposażone w oryginalne nakładki na błotniki (ochraniacze), które go lekko poszerzyły wizualnie, ale przede wszystkim chronią przed błotem. Dodałem także oryginalny hak z pełną wiązką Thule/Brink. Hak wykorzystywany był do przewozu 2 rowerów na platformie. Do auta 2 komplet opon (lato/zima) w stanie bardzo dobrym. Doposażyłem je jeszcze w pełne i głębokie dywaniki Briks oraz wysoka kuwetę bagażnika (wartość łączna ca. 1.500 PLN). Mam do niego belki na dach do przewożenia np. box'a lub nart.
Samochód pochodzi z polskiej sieci dystrybucji. Zakupiony został w salonie Subaru Frey Rzgów. Rok produkcji 2018. Data I rejestracji 25 styczeń 2019 r. Nabyłem go w 2023 r. od Subaru, kiedy to 1 właściciel zostawił w rozliczeniu u tego samego dilera. Auto nabyte z przedłużoną gwarancję Subaru.
Serwisowany w ASO Subaru Frey i w Subaru Wrocław. Zakupiłem go w kwietniu 2023 r. i zleciłem wówczas oklejenie szyb folią 3M (auto posiadało oryginalnie barwione szyby tylne, ale wolałem je jeszcze lekko ściemnić, w tym szyberdach - można spokojnie jeździć w upalne dni, a auto się zbyt mocno nie nagrzewa przez dach). Zgodnie z harmonogramem wymieniono wszystkie płyny i filtry. Wymieniłem również klocki i tarcze.
W 2023 r. wymieniono na gwarancji kompresor klimatyzacji oraz wszystkie paski.
W 2024 r. przy przeglądzie (na koniec gwarancji) wymieniono z ostrożności przekładnię kierowniczą na nową.
Auto oczywiście posiada ważny przegląd oraz umowę ubezpieczenia OC/AC.
Mój pomysł na to auto przedstawia jedno ze zdjęć (ostatnie). Auto kupione z przebiegiem ca. 58 tyś, a dziś ma ca70 tyś km. Projekt został wstrzymany z uwagi na zakup Multivana i jego przebudowę.
Chcesz negocjować to tylko przy aucie z gotówką na masce :)
Wszelkim pośrednikom wieloliterkowym BBBBB i innym takim dziękuję. Auto chcę sprzedać, a nie sprzedawać, ale wiem ile jest warte, więc wszystkim dam 60 i biorę jutro serdecznie dziękuję.