Sprzedaję pochodzącego z polskiego salonu Subaru Forester-a, 2-giej generacji, AUTOMAT, 2005 rok, w najwyższej wówczas opcji wyposażenia, z przebiegiem 216 700 km.
Poprzednim właścicielem był pracownik serwisu Subaru, więc chyba nie muszę mówić, że samochód był naprawdę dopieszczony. Na dodatek w 2016 roku, przy przebiegu 164 tys. km został wymieniony silnik na nowy, a że robił to osobiście, więc ...., zrobił to najlepiej jak tylko było można (jest dokumentacja zdjęciowa).
Silnik ma więc przejechane niewiele ponad 50 tys. km.
Ja jestem jego właścicielem od 2018 roku, zacząłem z przebiegiem 175 400 km. i starałem się nie pogarszać jego stanu :)
Krótko o wyposażeniu:
- automat
- nigdy nie "ścigany", pięknie brzmiący silnik
- kevlarowa osłona tylnego mostu (załączone zdjęcie)
- podgrzewane: dolna część przedniej szyby, tylna szyba, lewa tylna szyba
- tylni spojler
- uchwyt na tylnej klapie
- pomalowane ramki lamp na czarno (dużo lepiej wyglądają)
- przyciemniane tylne szyby
- przyciemniana (oryginalnie) górna część przedniej szyby
- listy ochronne na przednich progach i tylnym zderzaku
- masę uchwytów na kubki
- stacja Kenwood
- tablet
- kompas w lusterku
- tempomat
- 4 x elektryczne szyby
- szyberdach
- czujniki cofania
- skórzana tapicerka (w niezłym stanie)
- alarm z centralnym zamkiem (z domykaniem okien, bardzo przydatna funkcja)
- i wiele, wiele innych.
Kilka przykładów wykonanych robót (poza zwykłymi wymianami eksploatacyjnymi):
- pod koniec 2022 został naprawiony pierwszy z dwóch felerów tej generacji forestera: tylne błotniki
- pod koniec 2022 została wymieniona sprężarka i wszystkie uszczelnienia układu klimatyzacji oraz akumulator i osprzęt alternatora
- pod koniec 2023: wymienione sprzęgło sprężarki klimatyzacji i silnik szyberdachu,
- na początku tego roku naprawiłem drugi z dwóch głównych felerów tej generacji forestera, czyli kielichy tylnych amortyzatorów i wymieniłem amorki na dedykowane Kayaby.
Samochód na bieżąco serwisowany, coroczna wymiana materiałów eksploatacyjnych odbywała się po niecałych 10 tys. km (rocznie więcej nie przejeżdżał).
Biorąc po uwagę powyższe, a w szczególności roboty blacharskie i ilość przejechanych kilometrów przez nowy silnik oraz pancerną skrzynię, można się spodziewać że samochód jeszcze może długo posłużyć nowemu właścicielowi. Wnętrze jest zadbane, było regularnie czyszczone i konserwowane (użytkownik niepalący). Na zewnątrz oczywiście trochę drobnych obtarć i rysek. Samochód nigdy nie brał udziału w wypadku, a wszystkie szkody parkingowe były naprawiane z ubezpieczenia, więc nie po kosztach.
Niemniej, trzeba mieć na uwadze wiek samochodu i wszystkie wynikające z tego faktu konsekwencje.
Forester w tej chwili jest na 16 calowych firmowych stalowych felgach z zimowymi oponami Bridgestone Blizzak LM005 215/65/16.
Dodaję firmowe aluminiowe felgi 17 calowe z oponami Pirelli 225/55/17.
Samochód serwisowany aktualnie we wrocławskim serwisie specjalizującym się w Subaru (serwisuję tam od ponad 12 lat w sumie 3 Forestery i nigdy się nie zawiodłem, a trafiłem tam przez przypadek, kiedy szukałem serwisu, który ogarnie problem z gen 3, z którym nawet Dzierżoniów sobie nie poradził. I ogarnęli, a ja już u nich zostałem :)) ).
Oczywiście są 2 komplety kluczyków i karta pojazdu.
Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.