Subaru Forester - 1
Subaru Forester - 2
Subaru Forester - 3
Subaru Forester - 4
Subaru Forester - 5
Subaru Forester - 6
Subaru Forester - 7
Subaru Forester - 8
Subaru Forester - 9
Subaru Forester - 10
Subaru Forester - 11
Subaru Forester - 12
Subaru Forester - 13
Subaru Forester - 14
Subaru Forester - 15
Subaru Forester - 16

1 / 17

Subaru Forester - 1
Subaru Forester - 2
Subaru Forester - 3
Subaru Forester - 4
Subaru Forester - 5
Subaru Forester - 6
Subaru Forester - 7
Subaru Forester - 8
Subaru Forester - 9
Subaru Forester - 10
Subaru Forester - 11
Subaru Forester - 12
Subaru Forester - 13
Subaru Forester - 14
Subaru Forester - 15
Subaru Forester - 16

Najważniejsze

Przebieg

213 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 994 cm3

Moc

125 KM

Opis

Subaru Forester, 4x4, rok 2004, silnik 2.0 benzyna, automat.


Auto u nas od 6 lat.

Kupione przy wyprowadzce z miasta na wieś (wydawało nam się, że okolica podkrakowskich dolinek wymaga 4x4 zimą).

Wygodnie było wjeżdżać wszędzie przy każdej pogodzie, i nie zastanawiać się czy krawężnik nie za wysoki, ale właśnie kupiliśmy od rodziny okazyjnie mniejsze i trochę bardziej „elektroniczne” auto, stąd sprzedaż Subaru.


Nie jestem handlarzem ani mechanikiem, więc opisuję poniżej amatorsko (a po mechaniczną diagnozę zapraszam na oglądanie ze swoim ekspertem / mechanikiem):

  • auto woziło nas i nasze dzieci codziennie do października br. (wtedy kupiliśmy nowe), teraz stoi przed domem, i jeżdżę nim raz w tygodniu „żeby go przejechać”
  • w lipcu zrobiliśmy duży remont (4,5 tys PLN), bo opcja zakupu nowego auta wskoczyła znienacka w październiku, a w lipcu oddaliśmy Subaru do remontu „jak dla siebie na kolejne lata” (lista rzeczy od mechanika poniżej)
  • od początku ma niedoskonałości z którymi my jeździliśmy i nam nie przeszkadzały (lista „minusów” poniżej)
  • 2-letnie opony całoroczne premium (Yokohama Geolandar Allterain)
  • wjeżdżałem nim kilka razy pod strome góry, nieutwardzonymi i mocno dziurawymi drogami, a nawet w dużym błocie / śniegu (domek w Beskidzie Niskim), i z tych kilku podjazdów mam poczucie że napęd 4x4 Subaru to rzeczywiście super rzecz. Ale te kilka wyjazdów to był max, auto jeździło na co dzień po asfalcie, i nie było tyrpane terenowo po lasach / offroadzie.


Remont lipiec 2024:

  • Amortyzatory tył
  • Sprężyny tył
  • Odbojki amortyzatorów tył
  • Łożyska oś tył
  • Tarcze hamulcowe przód
  • Regeneracja zacisków hamulcowych przód
  • Wymiana oleju i filtrów
  • Filtr powietrza
  • Filtr kabinowy
  • Prowadnica zacisków hamulcowych
  • Wymiana płynu hamulcowego
  • Łącznik stabilizatora tył


Lista minusów:

  • wycieraczka tylnej szyby nie działa (przestała 2 lata temu – nie wymieniliśmy wtedy i od tamtej pory przyzwyczailiśmy się do jazdy bez)
  • widoczna rdza na nadkolu prawy tył, i początek rdzy / „bąble” na lewym tyle (kupiłem za wskazaniem znajomego blacharza „reparaturki” żeby zrobić to w tym roku, ale w związku z zakupem nowego auta już nie robię)
  • kilka rys na zderzaku i karoserii (nie żadne „wgniotki”, tylko kilka śladów po gałęziach, które są widoczne w słońcu pod światło)
  • prawdopodobnie akumulator do wymiany niedługo (pamiątka po tym jak małe dzieci zostawiły światło na noc, i akumulator rozładował się do zera: naładowałem wtedy mocnym prostownikiem, i od tamtej pory nigdy nie było problemu, też przy obecnych zimnych nocach i odpalaniu raz na tydzień – ale gdybym zostawiał to auto u siebie , to pewnie bym sobie wymienił)
  • „dekiel podłokietnika” wyłamany – taka klapka podłokietnika od strony tylnej kanapy, z uchwytem na napoje (myślę że ktoś „manualny” sam naprawi – klapka jest).
  • jeden przycisk programowania stacji na radiu jest zacięty (szósty z sześciu się nie wciska / „jest zablokowany”).
  • brakuje jednego z dwóch gumowych dywaników z tyłu.

Sprzedaję poniżej sugerowanej ceny, mimo remontu za 4,5tys, w związku z nieładną rdzą na nadkolach.


To nie jest samochód dla „estety” / „samochodowego pedanta”, w związku z opisanymi powyżej minusami.

Ale mi się super podobało, a zmieniam w związku z okazyjnym zakupem nowszego.


Ubezpieczenie do 05.2025.

Przegląd do 10.2025.


.

 

14 listopada 2024 16:10

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2004

Model pojazdu

Forester

Generacja

II (2002-2008)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9300

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

karol

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bolechowice, krakowski, Małopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store