Silnik z Forestera STI włożony do budy przy przebiegu 250-260 tyś przez poprzedniego właściciela (silnik miał ok. 110 tyś.) Ja go kupiłem jak miał chyba 265 tyś.
Wymieniłem/dołożyłem:
Pompa paliwa Walbro 255
selenoid do sterowania turbiną,
duża chłodnica,
Downpipe 3” z izolacją termiczną w Vintage Weld, reszta układu japoński ZERO SPORT 2,75”.
Wystrojony przez LSD FACTORY w Wawie (okolice 300KM), zmieniona reakcja pedału gazu (zdecydowanie żwawiej reaguje)
Zawieszenie WRX
Rozpórka przód i stabilizator tył STI
Prace blacharskie i lakiernicze zaraz po zakupie.
Wytłumiona praktycznie cała kabina poza drzwiami.
Zmieniony tryb manualnej zmiana biegów (do przodu zbijanie).
Opony 11.2023, felgi OEM STI
Hamulce po regeneracji: przód duże Brembo (tarcze ŚMIETNIK dlatego upust 3000zł), tył LEGACY SPEC B
Radio PIONNER z Apple CAR PLAY
hak
4 lata użytkowania bez problemów i mnóstwo przyjemności.
Auto ma 19 lat i nie jest rodzynkiem na pokazy. Nosi ślady użytkowania, otarcia i ubytki lakieru.