Witam,
posiadam na sprzedaż moje prywatne auto jakim jest Subaru Forester SG z 2008 roku, w najbogatszym wyposażeniu i z automatyczną skrzynią biegów.
Samochód sprowadzony z Niemiec do Polski w 01/2023 - od tego czasu jest w moich rękach, jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Forester z 2008 roku, z najbardziej niezawodnym i bezproblemowym silnikiem jakim jest 2.0 wolnossące z fabrycznie wzmocnionymi gniazdami zaworów pod LPG - które zostało zamontowane fabrycznie w pojeździe.
Samochód mocno doinwestowany, w ciągu dwóch lat w moich rękach był na bieżąco serwisowany dlatego technicznie jest w 100% sprawny. Włożone około 15 tyś zł na serwisy. Miał zostać ze mną na lata, dlatego chciałem, aby wszystko było robione jak należy, ale że plany się zmieniły to zostałem zmuszony do sprzedaży pojazdu. Na chwilę obecną nie wymaga żadnego wkładu finansowego - tylko wsiadać i jeździć.
Blacharka bardzo zdrowa, kielichy w doskonałej kondycji.
W ciągu dwóch lat zrobiłem nim zaledwie 23 tyś km, ponieważ na codzień używam innego samochodu. Samochód garażowany.
Wyposażenie pojazdu:
- automatyczna skrzynia biegów
- sterowanie radiem z kierownicy
- podgrzewana przednia szyba
- automatyczna klimatyzacja
- 4 x el. szyby
- el. dach panoramiczny
- podgrzewane przednie fotele
- lampy przednie - ksenon
- czujniki parkowania tył
- tempomat
- isofix
- składana tylna kanapa
- el. składane lusterka
- el. sterowane lusterka
- światła przeciwmgielne
- skórzana tapicerka
- centralny zamek z pilota
- hak
W samochodzie zamontowane wielosezonowe opony AT Yokahama Geolandar, które świetnie się sprawują w każdych warunkach. Opony w bardzo dobrym stanie zakupione prze zemnie po zakupie pojazdu.
Historia serwisowa:
Do samochodu posiadam całą książkę serwisową z udokumentowaną historią w Niemczech.
Natomiast od kiedy jest u mnie jego historia wygląda tak:
28.01.2023 - zakup auta - przebieg ok. 230 000 km
30.01.2023 - zakup w.w. opon
03.02.2023 - legalizacji zbiornika LPG - butla ważna do 2028 roku - rzeczywista pojemność butli to 61 l - zamontowana w miejsce koła zapasowego
03.08.2023 (235 000km) - wymiana wszystkich olei - olej silnikowy (Motul X-Cess); olej w skrzyni biegów (Motul Multi ATF); olej w przednim i tylnim dyferencjale (Motul Gear 300) + filtry; przegub wewnętrzny prawy i lewy; regeneracja wału napędowego; zestaw sprzęgła sprężarki klimatyzacji; tarcze i klocki przód; łączniki stabilizatora przód; wymiana gum stabilizatora na poliuretany; sworznie wahacza przód; drążki kierownicze przód; świece zapłonowe; uszczelnienie tylnego dyferencjału; geometria zawieszenia; spawanie ukł. wydechowego - koszt serwisu ponad 7000 zł
13.12.2023 - nowy akumulator
18.12.2023 (241 500km) - czujnik temperatury płynu chłodzącego i czyszczenie przepustnicy
20.08.2024 (250 650 km) - wymiana oleju silnikowego
10.2024 - wymiana reduktora LPG + filtry + strojenie gazu - koszt 900 zł
21.11.2024 (253500) - wymiana chłodnicy
Technicznie samochód 100% sprawny. Nie wymaga wkładu finansowego. Pali od strzała i pracuje równo zarówno na benzynie jak i gazie. Zawieszenie pracuje bardzo dobrze. Auto prowadzi się jak po sznurku ;)
Wyposażenie również wszystko 100% sprawne i działa jak należy.
Wizualnie jak na zdjęciach, starałem się uwidocznić mankamenty. Samochód ma swoje lata, co widać i wymaga dopieszczenia, ale oczywiście nie przeszkadza to absolutnie w jego użytkowaniu. I niestety jakieś minusy się znajdą. Największym minusem moim zdaniem, jest odchodzący klar na łączeniach elementów czy przy uszczelkach. Poprzedni właściciel pomalował auto, co mu nie zbyt dobrze wyszło. Nie rzuca się to bardzo w oczy, ale jest. Początkowo planowałem okleić auto folią, ale finalnie zostało jak jest.
Tylna lewa lampa ma delikatne pęknięcie, ale nie dostaje się tam woda, nie paruje, nic się nie dzieje z tą lampą.
Nie działa podświetlenie kilku przycisków jak światła przeciwmgielne czy podgrzewanie przedniej szyby - jest to kwestia wymiany diody.
PT ważny do 08.02.2025
OC ważne do 05.02.2025
LPG ważne do 01.2028
Możliwość obejrzenia samochodu na Ruczaju w Krakowie.