Na sprzedaż egzemplarz, który został sprowadzony ze Szwajcarii. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Od kiedy jest w moich rękach przeszedł kilka zmian:
Silnik:
- rozrząd INA,
- wymieniony simmering wału,
- kolektor wydechowy i uppipe od Turboworks,
- końcowy tłumik Ulter Sport,
- środkowy tłumik przelot,
- turbina po regeneracji,
- po wymianie świec,
- wymienione uszczelki pod pokrywami
- turbotimer HKS,
- zawór BOV noname :),
- kolektor ssący pomalowany VHT na czarno,
- wymieniony olej w dyfrach i skrzyni,
Układ jezdny:
- tarcze nawiercana i nacinane Mikoda,
- regeneracja zacisków hamulcowych – nowe gumy i tłoczki, wyperełkowane i pomalowane,
- felgi Rota Grid import UK, kolor gunmetal,
- opony Uniroyal Rainsport 5,
- wahacze, końcówki ,
Inne:
- radio 2DIN na bazie androida z bezprzewodowym Carplay i Android Auto plus kamera cofania,
- dołożona dokładka zderzaka przedniego, tylna lotka, dokładki pod progi, większy wlot powietrza,
- serwis olejowo-filtrowy robiony co 10tys, zalany motulem.
Sprzedaję ze względów finansowych. Chciałbym aby poszło w dobre ręce, najlepiej fana marki, który zadba o ten egzemplarz co najmniej tak jak ja. Do pełni szczęścia można by zrobić lekki chiptuning i wizualnie lakier odświeżyć. Auto z ciężkim żalem sprzedaję, włożyłem w nie sporo czasu i serca o kasie nie wspominając. Dobra baza pod fajny projekt, sporo doinwestowane.
Po wymianie układu wydechowego jedzie lepiej niż seria, nie sprawdzałem na hamowni ale od dołu idzie lepiej niż na seryjnym wydechu :) fajnie gada, na trasie nie męczy ucha. Spalanie od 10-13 litrów w zależności od ciężkości nogi :)
Na ostatnim zdjęciu stoi na zimówkach Nexen, które dorzucam jak również bagażnik dachowy Turtle.
Opony letnie i zimowe mają po dwa sezony. Na zdjęciach jedna postojówka nie działa ale już jest wymieniona :)
Handlarzom bardzo dziękuję. Oględziny i jazdy próbne dla osób zainteresowanych.
EDIT: kielichy z tyłu zdrowe - załączone zdjęcia