Witam, ze względu na wymianę na nowszy model sprzedaje swojego Forestera SG II.
Do auta dorzucam opony zimowe w bardzo dobrym stanie (przejechały 2 sezony)
Imperial Snowdragon HP
205/55 R16 91 V
Auto sprowadzone z Niemiec w 2019r. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto zostało najpewniej wykupione od ubezpieczalni ze względu na delikatne uszkodzenie karoserii w wyniku gradobicia (ledwie widoczne w świetle dziennym)
Co zostało zrobione:
- Auto przeszło kapitalny remont silnika w grudniu 2022r. (przejechane 30tys km) - udokumentowane fakturą
pół roku temu oddana do regeneracji została skrzynia biegów (przejechane 20 tys km) - udokumentowane fakturą
- Przy okazji remontów wymieniane było również sprzęgło, rozrząd i cewki zapłonowe.
- Przed remontem auto jeździło na gazie, po remoncie gaz został zdemontowany i wypisany z dokumentów, jednak "korek wsytdu" i przewód gazowy został na miejscu, więc ponowna instalacja powinna być nieco tańsza - chętnym do przywrócenia gazu mogę również dorzucić zdemontowane elementy (instalacja PRINS)
- W aucie zaślepiona została pompa powietrza wtórnego i zawory EGR (bardzo awaryjne w tych modelach)
- Zastosowany został tzw. Gary's Fix, w celu pozbawienia fabrycznej wady czujnika spalania stukowego i nieprzyjemnego przerywania miedzy 2-3 tyś obrotów, często spotykanego przez posiadaczy tego auta (ja też długo się z tym męczyłem) teraz auto reaguje jak trzeba :)
Zdrowe kielichy i podwozie auta
Auto jest więc mechanicznie całkowicie sprawne, spokój od większych wydatków na lata.
Z rzeczy do zrobienia
- Karoseria w czułych miejscach (wlew, kraniec klapy bagażnika, tylne prawe nadkole) daje już oznaki lat, nie ma tragedii, do zabezpieczenia i polakierowania na nowo ale wypadałoby już się tym zająć - osobiście chciałem zabezpieczyć te miejsca i auto pomalować raptorem, jednak niestety los kazał skupić się na innych rzeczach opisanych wyżej...
- Auto fabrycznie wyposażone w tempomat, aby działał należy usunąć pompe powietrza wtórnego z komputera. aktualnie można się bawić w resetowanie komputera, czasem działa na chwile czasem na dłużej, jednak koniec koncow auto przez zaślepione egry i pompe powietrza wtórnego, zawsze łapie błąd który uniemożliwia korzystanie z tempomatu
- Warto zabezpieczyć również spód auta (modele ze zdrowymi kielichami to rzadkość!)
- Grzany fotel pasażera, przestał działać jakiś czas temu
Zapraszam do kontaktu.