Hej! Jeśli oglądasz to ogłoszenie, to zapewne zainteresował Cię mój samochód :) Powoli nadchodzi czas, by ten projekt przyniósł też komuś innemu masę frajdy.
Poniżej większy opis:
Subaru Forester 2.5 XT 6 biegów! manual, 2006 rok, przebieg ~ 143 500kkm, na aktualnym silniku po remoncie około 10 000 kilometrów.
Silnik to zakute 2.5, złożone w Carficie. Od początku zalewany Millersem 5W50 NT+. Zużycie oleju marginalne. Sterowane EMU Black, z flat-shiftem, 8 poziomami doładowania turbo 0.2-1 bar, procedurą startową i wieloma zabezpieczeniami, które utrudniają skrzywdzenie Forka podczas intensywniejszej jazdy, do której zachęca za każdym dotknięciem pedału gazu. Turbina IHI VF48 z STi (świeżo po regeneracji), nowy IC z Imprezy STi (Lanos), wykonane są podwójne listwy paliwowe, równolegle zasilające obydwie głowice, założona jest mocniejsza pompa paliwa Walbro. Wydech seria, brak katalizatorów w kolektorach, końcówka PRODRIVE. Większa chłodnica TurboWorks, duże wtryski. Samochód legitymuje się mocą ~ 330km @ 450Nm dmuchając 1.0-1.1 bara (paliwo 98). Daje potężną frajdę z jazdy. Po założeniu większego turbo, do czego paliwowo jest przygotowany, będzie jeszcze lepiej. Układ hamulcowy to przodu K-Sport 8 tłoczkowy 356mm, tył 2 tłoki z STi. Napędowo w aucie siedzi skrzynia 6 biegowa z Legacy Spec-B (bez DCCD), z tyłu dyfer STi. Trzy lata temu całkowicie rozmontowane zawieszenie, wypiaskowane i odmalowane, założone poliuretany. W środku zegary od D1SPEC z własnoręcznie robioną budką, piękne fotele i kierownica od Imprezy STI (japońskie bez bocznych jaśków). Samochód stoi na 18 calowych felgach letnich ROTA opony Continental ContiSportContact 235/50/R18, dodatkowo komplet zimowych oryginalnych 17tek. Mamy więc szybkiego i niepozornego Forestera. Blacharsko w BARDZO dobrym stanie, małe pojedyncze ogniska na rantach tylnich nadkoli i klapie z tyłu, aktualnie praktycznie nie widoczne bez przyglądania się. Kielichy tylne w bdb stanie. Przednie reflektory po renowacji (nowe szkła), duży kurnik na masce.
Samochód ma kilka niewielkich rzeczy do poprawek, ale to kwestia rozmowy. Na pewno przednie tarcze zbliżają się do wymiany, można rozważyć wymianę podpory wału, przy ruszaniu czuć czasem lekkie wibracje. Paruje tylny lewy reflektor.
Masz pytania? Dzwoń! Zapraszam do oglądania auta :)