Na sprzedaż doinwestowany i zadbany Subaru Forester SJ 2.0 XT241 KM stały napęd Symmetrical AWD (4x4)automat z 2013 roku od fana marki w kolorze Marine Blue F9H.
Silnik benzynowy w układzie Boxer, bezpośredni wtrysk benzyny, turbodoładowanie, maksymalny moment obrotowy wynoszący 350Nm.
Skrzynia automatyczna Lineartronic, symulująca zmianę od 6 do 8 przełożeń. Możliwość ręcznej zmiany biegów manetkami przy kierownicy.
System SI-Drive – 3 tryby pracy silnika i skrzyni: [I] inteligentny, [S] sportowy oraz [S#] sportowy sharp.
Prywatna forma sprzedaży umowa-kupna lub poprzez komis faktura VAT marża.
Cena: 54 900zł
Przebieg: 235 660 km (głównie trasy do Norwegii i po Polsce) i nie rośnie. Auto czeka na nowego właściciela. Auto nie było użytkowane w terenie.
OC i badanie techniczne ważne do maja 2025.
VIN: JF1SJGL85DG019038
Data 1. rejestracji: 24.05.2013
Nr rejestracyjny: NOS 27477 (Ostróda woj. warm.-maz.)
Jestem 2. właścicielem od 2019 roku.
Auto w 2013r. jako nowe zostało sprowadzone z salonu Subaru w Wilnie (Litwa) do Poznania, jest pieczątka na to z salonu w Wilnie w książce serwisowej. Nieużytkowane na Litwie w ogóle.
Ostatni duży serwis przy 230 000 km (listopad 2024) wszystko nowe części:
- Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów CVT Subaru OEM – regularne wymiany co 60 000 km
- Wymiana oleju w silniku i dyfrach przód i tył (oleje Motul) – regularne wymiany co 15 000 km
- filtry (oleju, powietrza, kabinowy)
- Tuleje wahaczy tylnych Subaru OEM
- Półoś napędowa cała (przegub zew. i wew.) przód lewa strona Subaru OEM
- ograniczniki drzwi tylnych
- sprężyny zawieszenia tył Lesjöfors
Wcześniejsze serwisy uwzględniały m.in. wymiany poza standardowymi płynami i olejami (wszystko Subaru OEM):
- osłona przegubu
- sworzeń wahacza
- tuleje stabilizatorów
- gumy stabilizatora
W 2020r. wymieniona szyba czołowa po uderzeniu kamieniem spod tira.
W 2021r. wymieniony akumulator na niezawodny Rocket EFB.
Opony całoroczne Falken założone w 2021r. (5,5mm bieżnika jeszcze).
Geometria kół sprawdzona w kwietniu 2023r profilaktycznie.
W 2024r. wyprana podsufitka.
Chłodnica klimatyzacji wymieniona i nabicie starym czynnikiem kwiecień 2024.
Marzec 2025r. wymiana u tapicera boczku fotela kierowcy z pękniętej skaj na skórę.
Na wszystko mam faktury do wglądu z zakupu części.
Najbogatsza wersja wyposażenia Platinum (m.in. skóra, nagłośnienie Harman Kardon, szyberdach) posiada sporo dodatków, które wyróżniają auto wśród innych Forków:
- chlapacze OEM Subaru
- listwy boczne ochronne drzwi OEM Subaru
- hak OEM Subaru, wiązka 13pin plus przejściówka 7 pin w razie potrzeby
- dywaniki welurowe Forester obszyte pod kolor auta
- trzecia tablica rejestracyjna do bagażnika na hak
- autoalarm
Brak ognisk korozji na karoserii. Stan lakierniczy dobry, widać oznaki użytkowania w postaci małych rysek i jakieś odpryski małe z przodu.
Auto przez poprzedniego właściciela miało wymieniane drzwi prawe pasażera na nowe, szkoda parkingowa (salon ASO Subaru w Poznaniu) a za obecnego nowe nadkole/błotnik lewy przód po szkodzie parkingowej z OC sprawcy (salon ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk). Zdjęcia szkody do wglądu (nic poważnego, mała wgniotka).
Auto bez wkładu finansowego gotowe do jazdy na kolejne 100 tyś km.