Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 1
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 2
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 3
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 4
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 5
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 6
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 7
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 8

1 / 9

Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 1
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 2
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 3
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 4
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 5
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 6
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 7
Subaru Impreza 2.5 WRX STI S - 8

Najważniejsze

Przebieg

199 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 457 cm3

Moc

300 KM

Opis

SUBARU IMPREZA WRX STI


US-Spec • EJ257 • MY 2005 • DCCD • Widetrack • 5x114


→ UWAGA

Samochód nie jest nowy, nie wygląda i nie jeździ jak nowy. To 20-letnie sportowe auto, które ze względu na swój wiek, przebieg, charakter i pochodzenie zawsze już będzie wymagało szczególnej troski i uwagi. Proszę o kontakt w godzinach wieczorowych, tylko osoby świadome i poważnie zainteresowane zakupem konkretnie takiego samochodu. Nie oczekuję telefonicznych propozycji finansowych ani ofert zamiany.


→ HISTORIA

Auto sprowadzone z USA w 2006 r. z niewielkimi uszkodzeniami. Miało delikatnie uszkodzoną maskę, błotniki, zderzak i reflektory, zdemontowane dokładki progów i inne drobiazgi w celu zwiększenia wartości szkody. Pas przedni poza zaczepami zderzaka praktycznie nieruszony, poduszki niewystrzelone, wszystkie szyby oryginalne. Pojazd sprowadzony z Kalifornii, gdzie w tamtym czasie panowały chyba najbardziej przychylne przepisy w kontekście manipulacji przy szacowaniu szkody i cenami na aukcjach z ubezpieczalni. W moich rękach auto od 5 lat. Jestem bodajże czwartym właścicielem w kraju.


→ STAN

Impreza jak na swoje lata jest naprawdę w niezłym stanie. Auto dobrze wygląda, jest szybkie, zwarte, pewnie się prowadzi. Przede wszystkim wolne od problemów z korozją i silnikiem. Nie ma potrzeby rozbierania czy remontowania silnika, wymiany turbo, łatania podłogi, cięcia i spawania blach. Trzy lata temu wykonano pełną konserwację podwozia i zabezpieczenie woskami. Konserwacja na poważnie, z rozbieraniem auta do gołej podłogi, demontowaniem baku i dokładnym czyszczeniem mechanicznym. Rama pomocnicza piaskowana i malowana proszkowo. Zabezpieczone profile. Przez ostatnie kilka lat auto w ogóle nie było używane w warunkach zimowych.


Silnik remontowany około 40.000 km temu na częściach OEM (dodatkowo szpilki ARP, uszczelka głowicy Cosworth). Po naprawie i dotarciu był dwukrotnie hamowany u Niutona, przeżył i ma się dobrze. Kilka lat temu nadwozie polakierowane na LV4 z palety Nissana (fabrycznie auto było srebrne). Za mojej kadencji samochód wiedzie spokojne życie w ruchu drogowym. Nie jest idealnie dopieszczony, ale zadbałem przede wszystkim o to, żeby przez kolejne lata można nim było bezpiecznie i sprawnie jeździć z nadzieją na uniknięcie typowych dla tego modelu dramatów mechanicznych i finansowych.


→ SERWIS

Ostatnie poważniejsze czynności eksploatacyjne:

- nowy kompletny rozrząd z pompą wody,

- pełne uszczelnienie silnika (pokrywy zaworowe, świece, stopki na wałki rozrządu, spływ turbo, wałki rozrządu),

- weryfikacja luzów zaworowych,

- nowe kompletne sprzęgło OE Subaru,

- nowe koło zamachowe OE Subaru,

- nowe główne koło pasowe wału korbowego OE Subaru,

- nowe paski i koła pasowe osprzętu silnika,

- nowy krzyżak wybieraka skrzyni biegów,

- nowe poduszki silnika i skrzyni OE Subaru / STI Performance,

- pełna regeneracja kompresora klimatyzacji,

- pełna regeneracja alternatora,

- nowy akumulator BOSH Sliver,

- nowy filtr paliwa OE Subaru (przy pompie paliwa),

- nowe elementy wspornika pedałów sprzęgła i hamulca,

- nowe przewody hamulcowe HEL,

- nowe tylne tarcze kotwiczne,

- nowe tarcze i klocki tylne DBA / DS2500,

- przednie reflektory polerowane i lakierowane.


→ WYPOSAŻENIE I DODATKI

- silnik 2.5l

- strojenie 360 KM / 550 Nm

- DCCD

- widetrack

- piasty 5x114.3

- reflektory ksenonowe

- przednia szpera helikalna

- turbo APS SR40

- kolektor równoodległościowy Perrin

- układ wydechowy AMS Performance 3”

- aluminiowa chłodnica wody Mishimoto

- pompa paliwa Walbro

- klocki hamulcowe Mintex 1155 / DS2500

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL

- turbo timer

- zegary STI skalowane do 180 kmh z shift light (legalne, z prawdziwym przebiegiem w km)

- wskaźniki STRI w konsoli centralnej (ciśnienie i temperatuta oleju, EGT)

- fabryczny zegar ciśnienia doładowania Lamco

- stacja multimedialna na Android z nawigacją

- szyby przyciemnione 50%

- złote felgi Fondmetal 9RR 18x8 ET45

- opony Michelin Pilot Sport 4 225/40R18

- dokładka przedniego zderzaka (poliuretanowa, polakierowana w kolorze nadwozia)

 

14 października 2024 22:13

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2004

Model pojazdu

Impreza

Wersja

2.5 WRX STI S

Generacja

GD (2001-2007)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

82500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Olsztyn, Warmińsko-mazurskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store