SUBARU IMPREZA WRX STI
US-Spec • EJ257 • MY 2005 • DCCD • Widetrack • 5x114
Rok produkcji: 2004
JF1GD706X5L501215
Data sprowadzenia do Polski: 2006
Rozważam sprzedaż mojego STI w dość rzadko spotykanej wersji MY'05 Widetrack z DCCD.
Samochód do jeżdżenia i ewentualnego dopieszczania, a nie do naprawiania. Nie ma problemów z korozją. Pełna konserwacja podwozia i zabezpieczenie woskami. Konserwacja na poważnie, z rozbieraniem auta do gołej podłogi i czyszczeniem. Rama pomocnicza oraz inne elementy piaskowane i malowane proszkowo. Zabezpieczone profile.
Samochód w moich rękach od 2019 roku. Przez ostatnie lata auto w ogóle nie używane w warunkach zimowych. Kilka lat temu nadwozie polakierowane na efektowny kolor LV4 z palety Nissana (fabrycznie auto było srebrne). Silnik remontowany około 40.000 km temu na częściach OEM (dodatkowo szpilki ARP, uszczelka głowicy Cosworth). Auto strojone u Niutona.
→ WYPOSAŻENIE I DODATKI
- silnik 2.5l
- strojenie 360 KM / 550 Nm
- DCCD
- widetrack
- piasty 5x114.3
- reflektory ksenonowe
- przednia szpera helikalna
- turbo APS SR40
- kolektor równoodległościowy Perrin
- układ wydechowy AMS Performance 3”
- aluminiowa chłodnica wody Mishimoto
- pompa paliwa Walbro
- klocki hamulcowe Mintex 1155 / DS2500
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
- turbo timer
- zegary STI skalowane do 180 kmh z shift light (legalne, z prawdziwym przebiegiem w km)
- wskaźniki STRI w konsoli centralnej (ciśnienie i temperatuta oleju, EGT)
- fabryczny zegar ciśnienia doładowania Lamco
- stacja multimedialna na Android z nawigacją
- szyby przyciemnione 50%
- złote felgi Fondmetal 9RR 18x8 ET45
- opony Michelin Pilot Sport 4 225/40R18
- dokładka przedniego zderzaka (poliuretanowa, polakierowana w kolorze nadwozia)
→ SERWIS
- nowy kompletny rozrząd z pompą wody,
- pełne uszczelnienie silnika (pokrywy zaworowe, świece, stopki na wałki rozrządu, spływ turbo, wałki rozrządu),
- weryfikacja luzów zaworowych,
- nowe kompletne sprzęgło OE Subaru,
- nowe koło zamachowe OE Subaru,
- nowe główne koło pasowe wału korbowego OE Subaru,
- nowe paski i koła pasowe osprzętu silnika,
- nowy krzyżak wybieraka skrzyni biegów,
- nowe poduszki silnika i skrzyni OE Subaru / STI Performance,
- pełna regeneracja kompresora klimatyzacji,
- pełna regeneracja alternatora,
- nowy akumulator BOSH Sliver,
- nowy filtr paliwa OE Subaru (przy pompie paliwa),
- nowe elementy wspornika pedałów sprzęgła i hamulca,
- nowe przewody hamulcowe HEL,
- nowe tylne tarcze kotwiczne,
- nowe tarcze i klocki tylne DBA / DS2500,
- przednie reflektory polerowane i lakierowane.